English

افزایش ۳۵۴ درصدی ترانزیت خودرو از بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانودری شهید باهنر و شرق هرمزگان از جهش 354 درصدی ترانزیت خودرو از بندر شهید باهنر طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

افزایش 354 درصدی ترانزیت خودرو از بندر شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانودری شهید باهنر و شرق هرمزگان اظهارداشت: با شروع فعالیت ترانزیتی خودرو در بندر شهید باهنر در سال جاری، این بندر موفق به تخلیه و بارگیری سه هزار و ۳۸۹ دستگاه خودرو شده که این رویه در مهرماه امسال روند افزایشی را به دنبال داشته است.  

وی با اشاره به هدف‌گذاری دولت در جذب ۱۰۰ میلیون تُن کالای ترانزیتی از مسیر ایران گفت: از مجموع جابجایی سه هزار ۳۸۹ دستگاه خودرو از بندر شهید باهنر سه هزار و ۶۴ دستگاه خودرو ترانزیت خارجی است.

مدیر بنادر و دریانودری شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه ترانزیت خودرو در ۶ ماهه امسال یک هزار و ۵۰۸ خودرو بوده است، از تبدیل بندر شهید باهنر به یکی از مراکز اصلی ترانزیت خوردرو در کشور نام برد.

به گفته وی، این خودروها از امارات بارگیری و از طریق بندر شهید باهنر به مقصد کشورهای آسیای میانه و عراق ترانزیت می‌ شود.

وی در پایان افزود:  مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با برخورداری از زیر ساخت‌های دریایی و بندری لازم و قرارگیری در مسیر کریدورهای ترانزیتی منطقه‌ای ظرفیت بالایی برای تحقق اهداف ترانزیتی کشور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه