English

با هدف تامین درآمد پایدار صورت گرفت؛

اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس با هدف تامین درآمد پایدار برای خانواده های تحت حمایت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر ۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.  

وی افزود: استان اصفهان با توجه به تابش مداوم و شدت تابش آفتاب، از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در حوزه احداث نیروگاه های خورشیدی است.

رضایی نیروگاه های خورشیدی را یکی از بهترین طرح های اشتغال باثبات و دانش بنیان برای مددجویان معرفی کرد و ادامه داد: برای احداث نیروگاه خانگی با ظرفیت ۵ کیلووات، علاوه بر مشاوره شغلی و پرداخت تسهیلات توسط این نهاد، دوره های آموزشی، صفر تا صد نیروگاه های خورشیدی و آشنایی با تجهیزات، جزئیات نصب و نگهداری از طریق پیمانکاران به مددجویان ارائه می شود.

وی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح، گفت: مددجویان دارای ملک شخصی، کنتور برق به نام و ساختمانی دارای سازه های بتنی یا آهنی، می توانند تجهیزات پنل های خورشیدی را در فضای ۶۰ متر مربعی جانمایی کرده و از محل فروش برق تولیدی این دستگاه‌ها، درآمد مناسبی کسب کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، به تایید بیش از ۵۰۰ منزل مددجوی متقاضی برای اجرای این طرح، توسط اداره برق اشاره کرد و افزود: هر کیلووات ساعت برق تولیدشده پنل های خورشیدی، به مبلغ ۲۲هزار ریال توسط اداره برق خریداری می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه