English

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد؛

انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی در مهرماه سال جاری/ نجات جان ۳۹۶ نفر از شهروندان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام بیش از هزارعملیات امدادرسانی در مهرماه سال جاری توسط آتش نشانان خبر داد.

انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی در مهرماه سال جاری/ نجات جان ۳۹۶ نفر از شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم مطلبی گفت: مهرماه سال جاری در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، ۱۰۹۸ عملیات امدادرسانی (آتش‌سوزی و امداد و نجات) انجام شد که از این تعداد ۳۷۹ مورد حادثه، ۵۵۳ مورد حریق و ۱۶۶ مورد خدمات ایمنی بوده است.

وی با بیان اینکه در مهرماه امسال ۲۲۱ خودرو در نقاط پرترافیک شهر مستقر شده است، افزود: میانگین زمان رسیدن نیروهای این سازمان به محل حادثه سه دقیقه و ۵۲ ثانیه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در مهرماه امسال ۵۴ هزار و ۳۳۱ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان برقرار و به دنبال آن ۱۱۰۰ اعزام از سوی سازمان انجام شد.

مطلبی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عملیات‌های انجام شده باعث نجات ۳۹۶ نفر از شهروندان شدند، تأکید کرد: رانندگان باید هنگام مشاهده خودروهای آتش‌نشانی واکنش درست و به موقع نشان دهند و وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه سمت راست هدایت کنند؛ چراکه مسدود کردن مسیر و دیر رسیدن آتش‌نشانان به محل حریق یا حادثه می‌تواند عمق حادثه را بیشتر کند.

image_2022-10-31_13-44-00

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی