English

میزبانی ویژه از گردشگران ۳۹ کشور طی مهرماه در حرم قم

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور هزاران گردشگر بین‌المللی در حرم قم و میزبانی ویژه از هزار و ۵۳۰ نفر از آن‌ها طی مهرماه گفت: این گردشگران به ۳۹ کشور اختصاص داشتند و به ترتیب اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، لهستان و آلمان بیشترین آمار را به خود اختصاص می‌دهند.

میزبانی ویژه از گردشگران ۳۹ کشور طی مهرماه در حرم قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، کمال ثریا اردکانی در گفت‌و‌گویی خبری اظهار کرد: در مهرماه ۱۴۰۱ حضور بیش از هزار و ۵۳۰ گردشگر بین المللی در حرم مطهر بانوی کرامت به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این گردشگران از ۳۹ کشور بوده اند، افزود: ۵ کشوری که بیشترین گردشگر را در مهرماه داشتند به ترتیب اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، لهستان و آلمان است.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت، ادامه داد: در مجموع اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در مهرماه سال جاری میزبان حدود ۱۹۰ گروه گردشگری بین المللی بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از گردشگران خارجی که توسط تورهای گردشگری یا به صورت انفرادی وارد حرم قم می شوند به اداره امور بین الملل حرم مطهر مراجعه نمی کنند، ابراز کرد: این آمار مربوط به گروه هایی است که به محض ورود به حرم مطهر برای همراهی کارشناس زباندان به این اداره مراجعه می کنند و اطلاعاتشان به ثبت می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه