English

جذب ۵۰ نیروی جدید با برگزاری آزمون در شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از جذب 50 نیروی جدید با برگزاری آزمون در شهرداری قم خبر داد.

جذب ۵۰ نیروی جدید با برگزاری آزمون در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در پنجاه و هشتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم ، تصویب قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: قانون درآمد شهرداری‌ها در ۶ بند در حال اجرا است و با تنها ذکر عنوان درآمد پایدار نمی‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی متمرکز شدن همه موارد به شورای عالی استان‌ها را یکی از نقاط ضعف قانون جدید دانست و افزود: مدیریت شهری باید به‌صورت مستقل عمل کند و شورای عالی استان‌ها ظرفیت کارشناسی مسائل شهری به این صورت جزئی را ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، سپس به جذب ۵۰ نیروی جدید در شهرداری قم اشاره کرد و گفت: از سال ۹۴ تا ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۱۸۰ نیرو از شهرداری خارج‌شده است و ۵۴۲ نفر واردشده‌اند که از این تعداد ۱۷۲ نفر نیروی آتش‌نشان بودند.

وی ۶۳۸ نفر تعداد خروجی‌ها را از ورودی‌ها بیشتر اعلام و ابراز کرد: برای جذب ۵۰ نیروی جدید، کل مناطق، سازمان‌ها‌، معاونت‌ها و مدیریت‌های شهرداری بازدید شده و نیروها را موردبررسی قرار داده‌ایم که با توجه به بررسی‌های انجام‌شده ۲۰ نیرو برای سازمان قطار شهری و ۳۰ نیرو برای کل شهرداری با تفکیک تخصص‌هایی که نیاز دارند در نظر گرفته‌شده است.

اسماعیلی با اشاره به عدم مجوز وزارت کشور و ابطال آیین‌نامه اداری استخدامی شهرداری‌ها برای جذب نیرو تصریح کرد: عدم قانون برای جذب نیرو در شهرداری‌ها به‌زودی ما را دچار مشکلات زیادی کرده و باید برای این معضل تدابیری اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: آزمون تنها باید از طریق سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی برگزار شود درحالی‌که قبلاً شهرداری خودش آزمون برگزار می‌کرد که در این زمینه دفترچه راهنمایی آزمون نیز با کمک جهاد دانشگاهی تهیه‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه