English

استاندار هرمزگان:

بارها مقابل بنگاه های اقتصادی ایستادم و جواب دیوان محسابات را دادیم

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه صنایع در بسیاری از حوزه ها ورود کرده و به کمک رفع مشکلات استان هستند گفت: بارها مقابل بنگاه های اقتصادی ایستادم، حتی دادگاهی شدیم و بارها جواب دیوان محسابات را دادیم.

بارها مقابل بنگاه های اقتصادی ایستادم و جواب دیوان محسابات را دادیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با سرمربیان تیم های فوتسال صنایع هرمزگان، بسکتبال صنایع هرمزگان، تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان، روسای هیات فوتبال و بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، افزود: در جلسات با صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان همواره مدافع حقوق مردم بوده و هستم.

وی با بیان اینکه بارها مقابل بنگاه های اقتصادی ایستادم، حتی دادگاهی شدیم و بارها جواب دیوان محسابات را دادیم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس بارها در مبحث ورزش ورود کرده و از هیچ تلاشی برای بهبود روند فعلی کم نزاشته و نمی گذارند، باید به فال نیک بگیریم این وحدت رویه را زیرا باعث موفقیت ورزش هرمزگان خواهد شد.

دوستی با اشاره به اینکه صنایع در بسیاری از حوزه ها ورود کرده و به کمک رفع مشکلات استان هستند، اضافه کرد: در جمع بندی مشکلات اخیر نیز به این جمع بندی رسیدیم که هر صنعت یا بنگاه اقتصادی حامی یک رشته ورزشی شده و بتواند تا پایان فصل این تیم را به سر منزل مقصود برساند.

بیشتر بخوانید:

منطقه آزاد قشم در دولت سیزدهم به حیاط خلوت مردم تبدیل شده است

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته با بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان جلسات متعددی برگزار و مشکلات تیم های فوتسال صنایع هرمزگان و بسکتبال صنایع هرمزگان برطرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی