English

نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان مطرح کرد؛

هرمزگان در زمینه وصول مالیات جزو پنج استان اول کشور است

نماینده وزیر اقتصاد در استان هرمزگان اظهارداشت: هرمزگان در زمینه وصول مالیات جزو پنج استان اول کشور است و این نشانگر نقش اقتصادی هرمزگان در ایران است.

هرمزگان در زمینه وصول مالیات جزو پنج استان اول کشور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان و نماینده وزیر اقتصاد در استان هرمزگان در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در بانک ملی استان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر  با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی وظایف فرابخشی دارد که این امر نشانگر جایگاه و اهمیت خاص این وزارت‌خانه است افزود: باتوجه به دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مبنی بر شفافیت عملکرد بخش های مختلف اقتصادی کشور صورت های مالی بانک های دولتی منتشر و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جایگاه بانک ها در پرداخت وام های تبصره ۱۸ بند الف قانون بودجه و با توجه به اهمیت این موضوع در کاهش نرخ بیکاری، تورم و تسهیل رشد اقتصادی در استان از مدیران بانک ها خواست تا در زمینه جذب کامل اعتبارات استان همکاری های لازم را داشته باشند.

دسینه با بیان اینکه ساختار بودجه  کشور از نفت به سمت مالیات درحال حرکت است اظهارداشت: هرمزگان در زمینه وصول مالیات جزو پنج استان اول کشور است و این نشانگر نقش اقتصادی هرمزگان در ایران است.

وی در ادامه گفت: تلاش ها در راستای انتقال پرونده های مالیاتی و انتقال حساب های بانکی و قراردادهای بیمه‌ای بنگاه های اقتصادی بزرگ به هرمزگان در جریان است و استاندار محترم‌ و دستگاه های نظارتی مکاتبات لازم در این زمینه را انجام داده‌اند، پیگیری های لازم از طریق وزارت اقتصاد درحال انجام است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در پایان ضمن تحلیل نسبت مصارف و منابع بانک های استان، خواهان افزایش مجموع این نسبت در استان و نزدیک شدن این شاخص به میانگین کشوری شد و از مدیران بانک های استان خواست در این راستا تلاش لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه