English

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر خبر داد؛

تصویب احداث آزادراه چالوس به رامسر از سوی هیئت وزیران

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح احداث آزادراه چالوس به رامسر گفت: این طرح به طول 75 کیلومتر توسط هیئت وزیران مصوب شد و یک آزادراه مشارکتی است.

تصویب احداث آزادراه چالوس به رامسر از سوی هیئت وزیران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه غرب مازندران با اشاره به اینکه کار رسانه به عنوان یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا است، اظهار داشت: رسانه‌ها صدا و گلوی مردم هستند و باید مطالبه‌گری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان مازندران، استانی طولی است، ادامه داد: گاهی ارتفاع مدیران ما به گونه‌ای است که نمی‌توانند این طول را ببینند و نابرابری و بی‌عدالتی بر غرب مازندران چیره می‌شود.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه مدیران استانی به محمودآباد تار است و همین دید به چالوس و نوشهر که می‌رسد بخار می‌گیرد و در نهایت به تنکابن، عباس‌آباد و رامسر که می‌رسد، کور می‌شود.

وی عنوان داشت: حضور مدیران در سطوح ملی در غرب مازندران بیشتر از سطوح استانی است و متأسفانه برخی مدیران استانی اصلاً ظرفیت های غرب مازندران را نمی‌شناسند.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران استانی در عزل و نصب‌های غرب مازندران عدالت را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: مدیران استانی وقتی به غرب مازندران می‌آیند از همان لحظه ورود به فکر زمان برگشتن خودشان به مرکز استان هستند و عجله دارند و حاضر نیستند برای برطرف کردن مشکلات در منطقه بمانند و فضا و صدای رسانه‌ها برای اصلاح این وضعیت بسیار حائز اهمیت است و از همین جا از رسانه‌های غرب مازندران که بحق قوی و اثرگذار هستند، سپاسگزارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود توسعه زیرساخت‌های غرب مازندران بسیار مهم و یک ضرورت دانست و گفت: امروز فضای کسب و کار کشورها با هم رقابت می‌کنند و کشوری که کسب و کار بهتری داشته باشد در جذب سرمایه‌گذار موفق‌تر است.

این مسئول با بیان اینکه شاخص کسب و کار ایران در بین 190 کشور در رده 127 قرار دارد، ابراز داشت: اجرای قانون صدور تسهیل مجوزها را از مدیران استانی مطالبه کنیم و قرار نیست مدیرکل یا مدیر شهرستانی در جایگاهی باشد که داروغه است که مجوز بدهد یا ندهد.

وی ادامه داد: مجوزها باید شناسنامه‌ داشته باشند و در پایگاه مجازی کسب و کار ثبت شود و بنابراین مجوزها ثبت محور شدند.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح احداث آزاد راه چالوس به رامسر اظهار داشت: این طرح به طول 75 کیلومتر توسط هیئت وزیران مصوب شد و یک آزادراه مشارکتی است.

وی افزود: این پروژه، بزرگ ترین پروژه عمرانی مازندران و کشور است و این را نه یک جاده، بلکه جاذبه می‌دانیم که در تاریخ 27 مهر 1401 توسط شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه‌ چالوس به رامسر با مشارکت 7 بانک عملیاتی خواهد شد.

حسینی با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم سرنوشت این آزادراه به سرنوشت آزادراه تهران - شمال دچار شود، گفت: آزادراه قزوین، الموت به تنکابن هم در دست مطالعه و پیگیری برای تصویب قرار دارد که احداث این آزادراه، مشکل ترافیک غرب مازندران را حل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه