English

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج در شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد؛

مخارج سالگرد رحلت شهروند آران و بیدگلی برای تامین جهیزیه و بدهی هزینه شد

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج در شهرستان آران و بیدگل گفت: هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی سالگرد بانوی آران و بیدگلی به همت و پیگیری خادمیار برای امور خیریه به کانون خدمت رضوی ثامن الحجج شهرستان آران و بیدگل اهدا شد.

مخارج سالگرد رحلت شهروند آران و بیدگلی برای تامین جهیزیه و بدهی هزینه شد

عباد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: همزمان با نخستین سالگرد درگذشت بانو افضل استادیان مخارج مراسم سالگرد به همت و پیگیری خادمیار رضوی با شعار همه خادم الرضاییم برای تامین بخشی از جهیزیه و پرداخت بدهی ۲ بدهکار جذب و هزینه شد.

وی افزود: مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای تامین بخشی از هزینه خرید جهیزیه دو نوعروس و ۲۰ میلیون ریال نیز در قالب طرح آقا حساب کردند برای تسویه حساب بدهی دو‌ نفر از نیازمندان از سوی خانواده مرحومه استادیان به کانون ثامن الحجج پرداخت شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است و بیشتر شهروندان و خیران آن با شعار همه خادم الرضاییم کانون‌های خدمت رضوی را درراستای محرومیت زدایی و گره گشایی از نیازمندان یاری و مساعدت می‌کنند تصریح کرد:قرار گرفتن کانون ثامن الحجج در مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل از ظرفیت‌های بسیار بالای کانون برای جذب کمک‌های نوعدوستانه مردم و خیران این شهرستان و منطقه است.

به گفته وی کانون ثامن الحجج واقع در مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل در آران و بیدگل با ۹ خادمیار رضوی  فعالیت دارد که پنج نفر از آنها برادران خادمیار و چهار نفر از آنها خواهران خادمیار هستند.

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج در شهرستان آران و بیدگل گفت: کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی