English

صبح امروز برگزار شد؛

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام_ پردیس شهیدمدرس

در مراسمی که صبح امروز در ساختمان مدیریت استان برگزار شد، رضاپورنعمت بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس شهیدمدرس با حضور مسئولین، میهمانان و جمعی از دانشجو معلمان معرفی شد.

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام_ پردیس شهیدمدرس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، رمضان پیری ،مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان ایلام با خیر مقدم به حاضرین، بسیج را مجموعه ای ریشه دار توصیف کرد و اظهار داشت:بسیج ریشه در خون و شهادت دارد و افتخار ما این است که سالیان سال در خدمت این نهاد مردمی بوده و هستیم.

وی به خاطراتی از دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد:میراث دار جانفشانی رزمندگان و دلاورانی هستیم که با اهدای وجود با عظمتشان، به فیض شهادت نایل آمدند و این انقلاب را رشد دادند.

سجاد صدیقی مسئول ستاد راهبردی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز که میهمان این مراسم بود؛ به بیان ویژگی هاواهداف بسیج دانشجویی پرداخت و با اشاره به خدمات بسیج دانشجویی در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، پیشرفت هرچه بیشتر دانشجویان بسیجی در عرصه های علمی و پژوهشی را یادآور شد.

وی در ادامه در خصوص سیاست های بسیج دانشجویی و انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از تشکل های دانشجویی پیرامون موضوعاتی نظیر تربیت نیروی های تراز انقلاب اسلامی، نقش آفرینی بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف کشور و همچنین نگاه مسئله محوری به موضوعات و مشکلات کشور پرداخت.

عارف شربی نیازی،مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام گفت:بسیج فرهنگیان یک بسیج پویا،با نشاط و خاص است چرا که این دانشجویی بسیجی معلم میشود و تربیت نسل هارا برعهده میگیرد؛فلذا مسئولین استانی و کشوری باید نگاه ویژه ای به دانشگاه فرهنگیان داشته باشند.

نیازی در ادامه به نقش آفرینی بسیج در ادوار مختلف اشاره و با تشریح نتایج آن، ادامه پرقدرت راه را خواستار شد.

در ادامه رضا صادقخانی مسئول اسبق بسیج دانشجویی گزارشی از اقدامات انجام شده در طول تصدی مسئولیت خود ارائه و از حمایت های مسئولین تشکر نمود.

رضاپورنعمت مسئول جدیدبسیج دانشجویی نیز در سخنانی، ایجاد جهش و تحول در ساختار بسیج دانشجویی را از اهم برنامه های خود عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه