English

سرپرست مدیریت پردیس های استان ایلام:

دانشگاه فرهنگیان نقش بی‌بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان استان ایلام صبح امروز با حضور برخی مقامات استانی و اعضای هئیت علمی و دانشجو معلمان برگزار شد.

دانشگاه فرهنگیان نقش بی‌بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، رمضان پیری سرپرست مدیریت پردیس های استان ایلام در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک به دانشجویان جدیدالورود با ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه در سال 1400-1401 گفت: توسعه‌یافتگی هر کشور بر اساس تولیدات علمی است که در دانشگاه به وجود می‌آید، لذا توسعه واقعی کشورها به توسعه دانشگاه و نقش محوری دانشگاه‌ها در تحولات اجتماعی نهفته است و دانشگاه فرهنگیان با رسالت تربیت‌معلم، نقش بی‌بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد.

پیری افزود: دانشگاه فرهنگیان استان ایلام درارزیابی عملکرد سالانه،سال98رتبه7 را در 31 استان و در منطقه غرب رتبه اول را کسب کردند؛ همچنین در ارزیابی عملکرد دانشگاه های فرهنیگان سراسر کشور در سال1400رتبه اول را کسب کرد که این توفیق حاصل تلاش همکاران تلاشکر فعال در دانشگاه فرهنگیان است‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پردیس امام جعفرصادق(ع)خواهران استان ایلام در سال 1401 موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته هفت سنگ شد که این موفقیت،نوید وسرلوحه ای است برای سایر دانشجویان تا در بخش های که توانایی دارند فعالیت کنند و کسب رتبه داشته باشند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در این مراسم گفت:عنایت خداوند متعال به معلم پاک نهاد و ایجاد توفیقات بسیار زیاد برای او در صحنه‌های گوناگون زندگی خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... و نزدیکی به امامان معصوم علیهم‌السلام یکی از آثار تعلیم است. 

وی در ادامه اضافه کرد: به اعتراف بسیاری از معلمان، یاد دادن به دیگران، بهترین عامل برای جای‌گزین شدن مطالب علمی در ذهن است؛ زیرا معلم در مقام تعلیم، راهبر و راهنمای علمی افراد زیادی است و این موقعیت حساس، سبب تلاش او در حل مشکلات علمی می‌شود که نتیجه‌اش، بالا رفتن سطح علمی وی نیز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بیان داشت: در رابطه با نا آرامی های اخیر،باید گفت که انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا و پیش برنده هست که دشمن میخواهداینگونه نباشد وفکر میکند با این ناامنی ها میشود اسلام را تغییر داد درصورتی که اینها فرماندهی مشخصی ندارند و فقط هدف آنها ارتباط جنسی هست؛ پس باید گفت مگر میشود انقلابی را که در برابر ابرقدرت ها ایستادگی دارد برانداز کنند.

به گزارش بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنیگان پایان‌این‌مراسم به رسم ادب از دانشجومعلمان برتر در جشنواره ها استانی و کشوری تقدیر شد؛و لازم به ذکر است که بیش از 600 دانشجو معلم در دو پردیس برادران و خواهران دانشگاه فرهنگیان استان ایلام مشغول به تحصیل میباشد که 230نفر آنها را ورودی های جدیدالورود میباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه