English

شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد؛

تلاش برای تقویت ورزش شیراز و توسعه اماکن ورزشی/ اجرای اندیشه رهبر معظم انقلاب در مقوله ورزش

شهردار شیراز خطاب به ورزشکاران و ورزش‌دوستان گفت: باید دست در دست هم برای تقویت ورزش شیراز و توسعه اماکن ورزشی تلاش کنیم.

تلاش برای تقویت ورزش شیراز و توسعه اماکن ورزشی/ اجرای اندیشه رهبر معظم انقلاب در مقوله ورزش

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد حسن اسدی شهردار شیراز طی پیامی با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش، به تبیین اهمیت ورزش همگانی در اندیشه رهبر معظم انقلاب و اجرایی کردن آن در توسعه این مقوله در این کلان‌شهر پرداخت.

به گفته شهردار کلان‌شهر شیراز؛ ورزش به‌عنوان عنصری باارزش برای اعتلای سلامت و نشاط فرد و جامعه محسوب شده و ورزش همگانی نیز از الزامات توسعه شهری است. 

 او از مردان و زنان ورزشکاری که در تاریخ کلان‌شهر شیراز "شهر سوم حرم اهل بیت(ع)" قهرمانانه و پهلوانانه در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده و با کسب عناوین مختلف قهرمانی پرچم مقدس ایران اسلامی را در میدان ورزشی بالا برده‌اند، تقدیر کرد.

اسدی خطاب به ورزشکاران و ورزش‌دوستان تصریح کرد: باید دست در دست هم برای تقویت ورزش شیراز و توسعه اماکن ورزشی تلاش کنیم تا علاوه بر فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه ورزشی، بیش‌ازپیش به قهرمان‌سازی و پهلوان‌پروری در این دیار بپردازیم.

او گفت: شهرداری شیراز در این راستا اقداماتی نظیر ساخت فضاهای ورزشی در بوستان‌ها، پیاده‌راه‌های سلامت، سالن‌های ورزشی سرپوشیده، زمین‌های چمن مصنوعی و باغات خانواده و بانوان را انجام داده‌ و این روند در مناطق مختلف شهر تداوم خواهد داشت.

شهردار کلان‌شهر شیراز از سرمایه‌گذاران رشته‌های مختلف ورزشی دعوت کرد تا از فرصت سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر استفاده کنند.

اسدی در پایان این پیام از تلاش و همت بلند همه فعالان و پیشکسوتانی که مروج فرهنگ ورزش بوده و با تلاش جهادگونه نقش مهمی در دستیابی به پیروزی‌های مختلف میادین ورزشی ایفا کرده، تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه