English

آبفای هرمزگان مقام برتر ارزیابی ستاد اقامه نماز را کسب کرد

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان موفق به کسب رتبه شد و از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز استان لوح تقدیر دریافت کرد.

آبفای هرمزگان مقام برتر ارزیابی ستاد اقامه نماز را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پس از داوری در ارزیابی های سال 1400 ستاد اقامه نماز استان هرمزگان شایسته تقدیر دانسته شد و در مراسمی با حضور مشاور استاندار هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با اهدای لوح تقدیر به عبدالحمید حمزه پور از تلاش های این مجموعه برای برپایی نماز جماعت و گسترش فرهنگ نماز قدردانی شد.

در بخشی از این لوح که به امضای حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مهدی دوستی استاندار و حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان رسیده، آمده است: احراز رتبه برتر حاکی از تلاش همکاران خدوم آن دستگاه در تعالی فرهنگ نماز می باشد، این موفقیت ارزشمند را به مدیریت،شورای اقامه نماز، دبیر، امام جماعت و سایر همکاران فعال در حوزه ترویج و توسعه اقامه نماز تبریک گفته و این لوح سپاس به جنابعالی اهدا می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی مشاور استاندار هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در این مراسم با قدردانی از تلاش های عبدالحمید حمزه پور، با بیان اینکه فعالیت ترویجی نماز در این شرکت مثال زدنی است، افزود: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از هر حیث شرایط برپایی باشکوه نماز جماعت را فراهم کرده و آبفا یکی از مجموعه های پای کار ترویج فرهنگ نماز است.

 وی در ادامه با اشاره به فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب افزود: صرفه جویی در مصرف آب از سفارشات دین اسلام است و ما نیز وظیفه داریم این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم از این رو ستاد اقامه نماز آمادگی دارد تا از طریق ائمه جمعه و جماعات این موضوع برای مردم یادآوری کرد.

به گفته اعتمادی، ترویج فرهنگ صرفه جویی یک تکلیف شرعی است چراکه بخشی از کمبودهای فعلی به روش مصرف بر می گردد که اگر اصلاح شود مشکلات کاهش می یابد.

در ادامه این مراسم عبدالحمید حمزه پور با قدردانی از حسن توجه مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به موضوع نماز در ادارات افزود: توجه به نماز اول وقت به عنوان یک اولویت در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مطرح است.

وی از حضور در نماز اول وقت به عنوان تمرین نظم یاد کرد و افزود: نماز شاکله کار ماست و باید به آن اهمیت دهیم و در اول وقت آن را ادا کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین لبخندان مشاور فرهنگی و دینی مدیرعامل و امام جماعت شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن اشاره به برپایی نماز جماعت در این شرکت افزود: هرجایی که مدیران همگام با نماز داشته باشیم کارها به خوبی پیش می رود و به کارها برکت می دهد.

به گفته وی در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و در راس آن مدیرعامل این موضوع را به خوبی پیاده شده و شاهدیم نمازگزاران برای برپایی نماز جماعت اول وقت توجه ویژه ای دارند.

گفتنی است در این مراسم لوح مقام برتر ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان که به امضای نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان رسیده، به عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعطا و از تلاش های وی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه