English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه:

پروژه پارک آبی کرمانشاه با حضور مسئولین وزارت میراث فرهنگی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: پروژه بزرگ پارک آبی کرمانشاه که در غرب کشور بی‌نظیر است به زودی با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.

پروژه پارک آبی کرمانشاه با حضور مسئولین وزارت میراث فرهنگی افتتاح می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدرضا سهیلی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این پروژه از حدود دو سال پیش شروع و به عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور، در محل سابق استخر پاسارگاد کرمانشاه واقع در محله کارمندان احداث شده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ادامه داد: این پروژه با مجوز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در زیربنای ۴۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

او اظهار کرد: این اداره‌کل بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برای تکمیل این پروژه اختصاص داده است.

سهیلی تاکید کرد: «کلیه فرایندهای سرمایه‌گذاری و صدور موافقت اصولی و مجوز ایجاد این پروژه از طریق وازرت میراث‌فرهنگی صادر است.»

او با اشاره به اینکه صدور پروانه بهره‌برداری این پروژه در دست اقدام است، گفت: «به زودی با طی کردن مراحل قانونی این پروژه بزرگ با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.» 

سرسره های آبی هیجانی با ۱۳ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول، استخرهای کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و ... از جمله فضاهای در نظر گرفته شده در این مجموعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه