English

استاندار کرمانشاه:

رکود زنی سه پروژه در استان کرمانشاه/ مدیران برای پروژه‌ها روزشمار تعیین کنند

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح بزرگراه شهید سرابیان از رکود‌زنی سه پروژه در استان کرمانشاه خبر داد.

رکود زنی سه پروژه در استان کرمانشاه/ مدیران برای پروژه‌ها روزشمار تعیین کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح بزرگراه شهید سرابیان واقع در ضلع شرقی بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه اظهار کرد: رکود سه پروژه شامل تکمیل بزرگراه شهید سرابیان به طول هشت کیلومتر طی مدت ۴۵ روز، عملیات گاز‌رسانی از قصرشیرین تا مرز خسروی به طول ۲۰ کیلومتر طی مدت ۲۰ روز، و عملیات آبرسانی از شهرستان مرزی سومار به پایانه مرزی به طول ۱۴ کیلومتر طی مدت ۱۴ روز در کرمانشاه زده شده که جای تقدیر دارد و امیدواریم سایر پروژه‌ها در کرمانشاه نیز اینگونه افتتاح و به بهره‌برداری برسند‌.

وی افزود: مطالبه مردم شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان از مدیران ایجاد شهری آرام، هوشمند، زیبا و تمیز است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح بزرگراه شهید سرابیان در ضلع شرقی میدان امام خمینی(ره) علاوه بر خروج چند شهرک از بن‌بست باعث کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و تسریع در تردد خواهد شد که امیدواریم با انجام و تکمیل رینگ ترافیکی پیرامون شهر کرمانشاه که در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه قرار دارد شاهد کاهش بار ترافیکی شرق به غرب باشیم.

امیری‌مقدم در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اغتشاشات پیش آمده در استان و کشور نیز گفت: دشمنان انقلاب چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی و ایرانی را ندارند و مدام در حال سنگ‌اندازی هستند.

وی خاطر نشان کرد: شایسته فرهنگ غنی ایرانی نیست که خواننده‌ای فاسد و خارج نشین حمایت خود را از اغتشاشات در ایران اعلام نماید اگر این فرد دلسوز ایران بود از کشورش خارج نمی‌شد.

مدیر ارشد استان اضافه کرد: امروز مردم باید خودشان از خدمات ارائه شده در کشور حفاظت و نگهداری نمایند و فریب تصمیمات سوء دشمن را نخورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه