English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خبر داد؛

ابلاغ اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها ویژه خانوارهای دارای عضو معلول و صعب العلاج

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی مهم در راستای بهبود وضعیت معیشت اقشار کم‌ درآمد و جلوگیری از افزایش شکاف درآمدی خانواده ها است.

ابلاغ اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها ویژه خانوارهای دارای عضو معلول و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن ربانی زاده معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به موافقت معاون اول رییس‌جمهور در راستای افزایش رضایتمندی مردم در طرح عادلانه سازی یارانه‌ها، عنوان نمود: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی موظف هستند، اطلاعات بیماران خاص و صعب العلاج را در اختیار اداره کار قرار داده تا بر حسب مسئولیت اجتماعی خود خانوارهایی که حداقل یک عضو بیمار خاص و صعب العلاج دارند را بدون در نظر گرفتن دهک بندی و فرآیند بررسی استطاعت مالی جهت برقراری یارانه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی نمایند.

معاون استاندار اضافه کرد: به وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی مجوز لازم در خصوص برقراری یارانه برای آن دسته از خانوارهایی که پیش تر یارانه گرفته و در بازبینی جدید در دهک ۱۰ درآمدی قرار می گیرند، مشمول دریافت یارانه قرار دهند.
وی در ادامه گفت: اداره کار موظف است خانواده‌هایی که حداقل یک عضو معلول مورد تایید بهزیستی دارند را بدون در نظر گرفتن دهک بندی و فرآیند بررسی استطاعت مالی جهت برقراری یارانه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی کند.
وی بهترین اقدام در راستای عدالت اجتماعی، تلاش جهت توانمند سازی خانوارهای طبقه پایین جامعه دانست و یارانه ها را صرفاً مناسب برای دوره گذر در مقطع اصلاحات اقتصادی  معرفی نمود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه نمود: به منظور تسریع در برخورداری جامعه هدف از یارانه های نقدی دولت، با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگ شده تا اطلاعات خانوارها را از طریق استانداری مستقیماً به وزارتخانه مذکور ارسال نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی