English

معاون استاندار فارس:

آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید تامین می‌شود/ارائه خدمات گردشگری در سایت جهانی تخت جمشید ضروری است

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از تامین آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید خبر داد.

آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید تامین می‌شود/ارائه خدمات گردشگری در سایت جهانی تخت جمشید ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در نشست پنجره واحد گردشگری گفت: با توجه به اهمیت گردشگری تاریخی در شهرستان مرودشت، ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به ویژه در کنار سایت جهانی تخت جمشید ضروری است.

فرخ زاده افزود: هتل جهانگردی تخت جمشید یکی از مکان هایی است که می تواند خدمات خوبی را به گردشگران شهرستان مرودشت ارائه دهد اما این مجموعه سالهاست بدون تغییر و توسعه باقیمانده و فکری به حال توسعه آن نشده است.

او اظهار داشت: این منطقه در زمینه افزایش واحدهای اقامتی و رفع سایر نیازهای گردشگران از جمله خدمات رستورانی و مرکز تفریحی خانوادگی نیازمند تغییر است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: همچنین این هتل سال ها در بحث میزان سهمیه تخصیصی آب مصرفی مشکلاتی را داشت که با طرح موضوع در کارگروه پنجره واحد و همکاری آبفای استان و همراهی و مشارکت مدیران اجرایی هتل، مشکل تامین آب ظرف ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود.

فرخ زاده گفت: با توجه به ظرفیت های مختلف حوزه گردشگری استان فارس اعم از گردشگری تاریخی، سلامت و طبیعت گردی، بهترین راه جذب گردشگر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

وی بیان کرد: درخواستهای متعددی در زمینه ساخت مجتمع های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی، سفره خانه های سنتی، هتل ها و اردوگاه های گردشگری در کارگروه رفع موانع معاونت گردشگری ارائه شده که با جلسات، بازدیدهای میدانی و پیگیری های متعدد بیش از ۵۰ درصد از مسائل و مشکلات رفع گردید و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

هتل جهانگردی تخت جمشید در فاصله‌  یک کیلومتری از بنای جهانی تخت جمشید در شهرستان مرودشت واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه