English

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با سازندگان مسکن تاکید شد؛

سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار با سازندگان مسکن بر سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و رفع مشکلات با تشکیل جلسات و کمیته‌های مربوطه تاکید کرد.

سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان، از روند اجرای این پروژه بازدید بعمل آمد و پیشرفت فیزیکی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 

وی طی نشستی با جمعی از سازندگان و انبوه سازان مسکن بر سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و اذعان داشت: هدف از تشکیل این جلسات که به صورت منظم و هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود، این است که در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید حل و فصل و تعیین تکلیف شود. 

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی از مشکلاتی که در جلسات پیشین مورد بررسی قرار گرفته بود به لطف خدا در این فرصت ۱۵ روزه مرتفع شده‌اند، گفت: رفع مشکل راه‌های دسترسی و تردد به محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان از جمله این موارد بوده است. 

قاری‌قرآن در این جلسه ضمن بررسی پیشرفت تجهیز کارگاه‌ها، فرصت کوتاهی را مشخص نمود تا سایر کارگاه‌ها تجهیزات خود را کامل کنند.  

وی تاکید کرد: جلسات و کمیته‌هایی زیرمجموعه این جلسه تشکیل و در طی آن نسبت به تغییر روندها، بررسی نقشه‌های اجرایی با رعایت ضوابط مربوطه و رفع مشکلات نظام مهندسی و ... اقدام شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: سازندگان و انبوه‌سازان مسکن نسبت به ارائه برنامه زمانبندی در تمام مراحل اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

قاری‌قرآن در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در رابطه با آخرین وضعیت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس ثبت نام‌های انجام شده، در استان اصفهان بیش از ۴۲۲ هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح بودند که تا کنون افزون بر ۱۳۳ هزار نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند. 

وی افزود: در حال حاضر از متقاضیانی که تأیید نهایی شده‌اند برای ۳۲ هزار نفر افتتاح حساب شده و از متقاضیانی که افتتاح حساب‌های آنها انجام شده بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر به پروژه‌ها معرفی (تخصیص) شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: با تلاش‌های بعمل آمده تاکنون برای بیش از ۱۶ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اصفهان، پروانه ساختمانی اخذ شده و فونداسیون بیش از ۱۰ هزار واحد انجام شده است. 

قاری قرآن اضافه کرد: تا کنون اسکلت و سقف بیش از شش هزار واحد از این طرح در سطح استان انجام شده، افزون بر دو هزار و ۹۰۰ واحد دارای سقف کاری، و نازک کاری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله پایانی قرار دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به‌صورت سالانه یک هزار و ۷۹ هکتار است و در زمان حاضر برای بیش از ۹۱ هزار واحد در این استان زمین تامین شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه