English

اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان در یزد برگزار می شود

چهارمین رویداد اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان همراه با نمایشگاه جنبی مهر ماه ۱۴۰۱ در یزد برگزار می شود.

اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در یزد برگزار می شود‌.

محورهای چهارمین رویداد اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان شامل سازنده ذیصلاح و مقررات ملی ساختمان، بهبود کیفت ساختمان و مصالح استاندارد همچنین بهره گیری از فناوری های نوین ساختمان، ایمنی پایدار ساختمان ها در بـحران، تاثیر بیمه تضمـین کیفیـت ساختمان، کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی می باشد.

بنابر این گزارش، این رویداد تخصصی با اهداف بررسی معیارها و شاخص های سازنده ذیصلاح از نگاه قانون ملی مقررات و کنترل ساختمان، معرفی و تشریح پروژه های با تکنولوژی صنعتی سازی همچنین آشنایی سازندگان ذیصلاح با بیمه تضمین کیفیت ساختمان، معرفی و نمایش مصالح ساختمانی استاندارد، فرهنگ سازی و ایجاد مطالبه گری در جامعه در راستای بهره گیری از سازندگان ذیصلاح در ساخت و ساز های شهری برگزار می شود.

گفتنی است: این رویداد با همکاری استانداری یزد، اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، دانشگاه یزد، شهرداری یزد‌ و صدا و سیما برگزار می شود که ریاست آن برعهده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد است.

لازم به ذکر است: محل برگزاری این رویداد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای جاده بافق می باشد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت http://yazdejlas.com مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه