English

نیرو های انتظامی، غیور مردانی شجاع و ایثار گر در طول دوره انقلاب اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با سردار بهدانی فر فرمانده نیروی انتظامی استان یزد هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

نیرو های انتظامی، غیور مردانی شجاع و ایثار گر در طول دوره انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با سردار بهدانی فر فرمانده نیروی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور غیور مردانی است که در طول تاریخ درخشان انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری مثال‌زدنی و توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج)، لباس مقدس خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران عزیز را بر تن کرده و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم، بی‌هیچ چشم داشتی جان خود را نثار نموده‌اند.

سیفی ادامه داد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

به گفته وی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیسی مردمی است که مدارا و مهربانی با مردم و قاطعیت برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان آرامش جامعه از ویژگی های بارز آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر علاالرغم فشار های فضای مجازی با هدف تخریب روحیه نیرو ها، نیروی انتظامی بدون توجه به حاشیه ها در سراسر کشور از جمله شهر یزد، به وظایف خود به خوبی عمل کرد و در میدان حضور داشت.

سیفی در خصوص امنیت شهر یزد نیز خاطرنشان کرد: با مدیریت و حمایت نیرو انتظامی و سپاه پاسداران، شهر یزد از شهر های کم خطر و امن محسوب میشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: امیدواریم نیروهای غیور انتظامی همچنان دربرقراری نظم و امنیت شهر یزد همچون سابق با تلاش و پشتکار، موفق و موید باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه