English

رئیس شورای شهر کاشان:

انقلاب اسلامی با وجود رهبر معظم هیچگاه به بن بست نخواهد رسید

رئیس شورای شهر کاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران با توکل به خدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برابر تمامیت استکبار ایستاده است و هیچگاه به بن بست نخواهد رسید.

انقلاب اسلامی با وجود رهبر معظم هیچگاه به بن بست نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی هاشمی در  مراسم تجلیل از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و بسیج و سپاه ضمن تقدیر و تشکر ازفرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و بسیج و سپاه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است با توکل به خدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برابر تمامیت استکبار ایستاده است و دشمن را مایوس و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: تقابل بین جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته است و امروز نیز دشمن دست از دشمنی با نظام اسلامی ایران نداشته و برنخواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: به جزء تعداد اندکی از همه حاکمان دنیا ظالم و کافر و جنایتکارهستند و به بشریت ظلم می‌کنند و در دنیایی که وهابیت و آمریکا و اسرائیل و امثال آن‌ها حاکم هستند ظلم و جنایت بیداد می‌کند.

هاشمی طاهری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باتنش‌هایی که مانند کف روی آب است آسیبی نخواهد دید، ابراز داشت: ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته بحران‌های عظیمی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

وی هم چنین افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است و انقلاب اسلامی به انقلاب امام عصر(عج) متصل خواهد شد و هیچ نیرویی توان مقابله با آن را نداشته و نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر کاشان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است با توکل به خدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برابر تمامیت استکبار ایستاده است و دشمن را مایوس و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جزئی از بدنه نظام اسلامی و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و نیرو‌های جان برکف این نیرو که امنیت و آرامش کشور را از نقطه صفر مرزی تا داخل شهر‌ها را تامین می‌کند فرزندان این کشور هستند و مورد حمایت آحاد مردم ایران است.

به گفته ایشان باب شهادت هنوز در نیروی انتظامی باز است و هرروز نیروی های آنان در دفاع از اسلام و نظام به شهادت می‌رسند.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: نمایندگان مردم کاشان در شورای اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار کاشان، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که از امنیت و اقتدار و ناموس کشور دفاع می‌کند تقدیر و تجلیل و حمایت کرده و خواستار محکوم کردن اغتشاشگران هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه