English

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی فارس خبر داد؛

صدور پروانه بهره برداری ۴۷ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه بهره برداری برای ۴۷ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد و گفت: ظرفیت جذب ماده خام توسط این واحد‌ها بیش از ۴۰۸ هزار تن است.

صدور پروانه بهره برداری ۴۷ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمود باصری با اشاره به اینکه از توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی حمایت می‌شود افزود: واحد‌های مذکور با سرمایه‌ای ۷ هزار ۴۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است، و این واحد‌ها به طور مستقیم برای بیش از ۶۵۰ نفر اشتغال زایی دارد.
به گفته وی؛ این طرح‌ها شامل سردخانه و بسته بندی میوه، کنسانتره خوراک دام و آبزیان و بسته بندی سبزیجات و صیفی جات تازه، عسل، حبوبات، برنج، خشکبار، خرما، انواع بذر، قارچ و تخم مرغ است.
باصری اضافه کرد: تهیه خرمای غنی شده، پسته پاک کنی، انواع ساندویچ، رب گوجه فرنگی، شوری و ترشی، اسانس و پنبه پاک کنی، ذرت خشک کنی، کنسرو سبزیجات از دیگر فعالیت‌های این صنایع است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه تعداد کل واحد‌هایی که از این سازمان مجوز دریافت کردند ۹۴۵ واحد است، اظهار کرد: ظرفیت جذب ماده خام در این واحد‌ها بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تن است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: ارتقاء ارزش افزوده، توسعه صادرات و کاهش ضایعات و همچنین کاهش ریسک از عمده‌ترین فواید توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان فارس بوده و نهایت حمایت توسط این مدیریت برای رسیدن به موارد فوق مد نظر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه