English

معاون رئیس‌جمهور در دیدار با امام‌جمعه یزد:

خانواده در دولت سیزدهم از اولویت بالایی برخوردار است/ دشمنی دشمن، باید انگیزه ما را برای خدمت به مردم افزایش دهد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در سفر به استان یزد، 18 مهر با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد، دیدار کرد.

خانواده در دولت سیزدهم از اولویت بالایی برخوردار است/ دشمنی دشمن، باید انگیزه ما را برای خدمت به مردم افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در سفر به استان یزد، 18 مهر با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد، دیدار کرد.

به نقل از روابط‌عمومی سازمان، مهران فاطمی استاندار یزد و مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی یزد، دکتر لطیفی را در این دیدار همراهی کردند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به پیگیری مداوم و جهادی استاندار در خصوص تامین آب استان یزد، گفت: «استاندار یزد جوان،‌ انقلابی و پر انگیزه است و همیشه در خصوص تامین آب‌ استان یزد جهادی دفاع می کنند. بر همین اساس اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای تامین آب یزد تصویب شد که اقدام ارزشمندی است. چرا که دشمن بسیار خوف دارد که مشکلات کشور رفع شود و وظیفه ما است که مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنیم.»

لطیفی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با روحیه جهادی اراده کرده است تا مشکلات مردم را حل کند، افزود: «رئیس جمهور تاکید دارند، دشمنی دشمن انگیزه ما را باید برای خدمت به مردم افزایش دهد.»

معاون رئیس جمهور در این دیدار با تاکید بر اینکه نباید نسبت به خانواده غفلت شود، عنوان کرد: «خانواده محوری‌، عدالت و تحول در اولویت امور دولت سیزدهم قرار دارد.»

وی افزود: «شهید مطهری در کتب خود تاکید دارد که تربیت از خانواده نشات می‌گیرد و هر اتفاقی در جامعه رخ دهد، خانواده می‌تواند فرد را حفظ کند.»

وی تاکید کرد: «مسجد و منبر رسانه شیعه است و خوشبختانه در استان یزد چراغ آن پرفروغ است. ارتباط با علما و در محضر عالم بودن، جامعه را بیمه می کند و باید این فاصله در دولت سیزدهم کمتر شود.»

آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد در این دیدار، خدمت به مردم را کاری بزرگ و مسئولیتی سنگین دانست و گفت: «نظام امروز نیاز به ارتقای کیفی و رشد بیشتر اجتماعی دارد. چرا که نظام مدیریتی و کارمندی ما برای سال‌های گذشته است و امروزه با توجه به شرایط روز نیاز به ارتقا دارد و مدیران دولت باید این مشکل را با کمک مردم رفع کنند.»

وی تصریح کرد که با زمینه‌سازی سابق نمی‌شود بهره‌وری درستی داشت و افزود: «باید درک کنیم غرب و آمریکا همواره‌ دشمن بشریت بوده است به ویژه اگر از تبار آنها نباشند و از ۱۰۰ سال گذشته هم طراحی کردند که ملت‌ها رشد نکنند.»

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دسیسه‌های دشمن غیرمحسوس است، گفت: «دشمنان اتاق‌های فکر زیادی برای این طراحی‌ها دارند که چگونه ما را راضی نگه دارند تا جامعه ما به سبک آنها پیش برود. بر همین اساس موارد مهمی را تلاش دارند از ما بگیرند. اول آموزش صحیح و دوم تدین است، به طوری که دین در آموزش و کار تجلی نیابد و کارگر و کارمند ما خدا محور نشود تا ابزار دست دشمن باشد.»

امام جمعه یزد گفت: «در صورتی که از کودکی محور انسان، خدا باشد در دوران جوانی، خواننده‌ها و بازیگران خارجی و... الگو قرار نمی‌گیرند و باید هوشیار باشیم که الان فضای مجازی فرزندان ما را احاطه کرده است.»

وی با اشاره به اینکه تفکر از سیستم آموزشی حذف شده است و باید فکری برای نسل جدید بشود، گفت: «در سیستم آموزشی ما پژوهش و فکر بر نمره اولویت ندارد، دلیل بیکاری‌های فارغ‌التحصیلان هم به این مشکل بر می‌گردد.»

ناصری عنوان کرد: «تحول یعنی تدین، تفکر و تعقل که باید در مدیران تجلی یابد و در قرآن نیز بسیار بر تفکر و تعقل تاکید شده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه