English

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

امسال هفت هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند

قباد محمدی در جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ورود هزار دانشجوی جدید به این دانشگاه گفت: با ورود این تعداد دانشجو حدود هفت هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه مشغول تحصیل خواهند بود.

امسال هفت هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ورود هزار دانشجوی جدید به این دانشگاه گفت: در حال حاضر حدود هفت هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

قباد محمدی از تحصیل این تعداد دانشجو در 91 رشته تحصیلی خبر داد و افزود: از این تعداد 20 رشته تخصصی و فوق تخصصی، سه رشته دکترای عمومی، 13 رشته PHD و مابقی رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

محمدی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از 10 دانشگاه برتر علوم پزشکی درسطح کشور یاد کرد و افزود: خوشبختانه بر اساس آخرین ارزیابی ها، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر اساس جمیع شاخص های تحقیقاتی، فناوری، درمانی، شرکت دانش بنیان و ... در جمع 10 دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در زمینه تحقیقات و فناوری در رتبه هشتم کشور هستیم و این درحالی است که سه دانشگاه از این دانشگاه های برتر در استان تهران قرار دارند.

وی افزود: همچنین در زمینه شرکت های دانش بنیان و تولید فناورانه در رتبه سوم کشور هستیم و بعد از دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به مشکلات و ضعف های این دانشگاه هم اشاره کرد و افزود: علی رغم پیشرفت های به دست آمده و امکانات ایجاد شده، فضای آموزشی و خوابگاهی فعلی جوابگوی تعداد بالای دانشجویان نیست و باید توسعه یابد.

وی افزود: همچنین درزمینه فضاهای بیمارستانی جهت آموزش دانشجویان هم کمبودهایی اریم که برنامه ریزی های لازم جهت رفع این نواقص هم صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه