English

امام جمعه قم:

نیروی انتظامی پایه اقتدار کشور است

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: نیروی انتظامی پایه اقتدار کشور است و امنیت قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

نیروی انتظامی پایه اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم، بیان کرد: دولت و مجلس در بهره‌برداری زیر ساخت اینترنت ملی قوی و پرسرعت و پاسخگو زمان بندی مشخص کنند تا اجازه فتنه‌انگیزی از فضای مجازی کنونی گرفته شود.

وی  حوادث اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: با فتنه‌گری منافقان و دشمنان شاهد حوادثی خسارت بار برای عموم ملت طی هفته‌های گذشته بودیم.

خطیب نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، خاطرنشان کرد؛ ایران مقتدر و پیشرفته، امت واحد، مقاوم و آگاه در برابر دشمنان و سوق دادن حرکت عالم بسوی عدالت و ظهور منجی عالم بشریت و تمدن نوین اسلامی سه اثرگذاری بدیل انقلاب در جهان معاصر بود.

به گفته وی، ایران بعد از انقلاب در بسیاری از شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌های اصلی کشور گام های بلندی برداشته و دشمن امروز تلاش می کند در سایه مشکلات موجود، عظمت انقلاب را به حاشیه ببرد.

اعرافی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری شاهد بزرگترین نوع از تحریم‌ و جنگ رسانه ای بوده ولی موفق بیرون آمده و آنها خواب تسلیم و شکست ایران را به گور خواهند برد.

وی گفت:‌ بی جهت اختاپوس رسانه‌ای دنیا متوجه جایی نمی‌شود و آنها میلیاردها دلار برای نابودی جایی هزینه نمی‌کنند، علت این هزینه میلیاردها دلاری و راه انداختن پیچیده ترین جنگ ترکیبی بخاطر این است که در ارزش های انقلاب اسلامی خبرهایی وجود دارد که آنها از آن در هراس هستند.

وی ادامه داد: نخ تسبیح حوادث اخیر در دست مزدوران و منافقان بود ولی در کنار  آن بی‌بصیرتی خواص و کم توجهی‌های صورت گرفته نیز موثر بود.

امام جمعه  قم بیان داشت: ما تفکیک بین نقد و اغتشاش و تعامل با نسل جوان را محترم می‌شماریم ولی در برابر آشوب و تخریب اموال عمومی کوتاه نخواهیم آمد و برای حفظ یکپارچگی کشور ایستادگی می‌کنیم.

وی گفت: حوزه علمیه  و سایر دستگاه‌ها در برابر جهاد تبیین کوتاهی کرده و باید باب جدیدی در این حوزه باز شده و حقایق انقلاب به درستی تشریح شود.

اعرافی با اشاره به نقش خواص در بروز آشوب و اغتشاشات، گفت: یکپارچگی، انسجام و اقتدار ملی مهمترین اصل ممکن است و ما اجازه نخواهیم داد نغمه‌های شوم تجزیه طلبی راه به جایی ببرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از دولت و وزارت نیرو بخاطر مدیریت مطلوب انرژی بخصوص در جلوگیری از خاموشی های تابستان قدردانی می کنیم، در بخش آبفا هم باید سهیمه استان از سرشاخه های قانونی بصورت کامل محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن هفته وحدت گفت:‌وحدت تمام مذاهب و اقوام برای تحقق اهداف و آرمان های رسول گرامی اسلام(ص) لازم است.

اعرافی تصریح کرد: معرفت، محبت، ایمان و التزام قلبی مهمترین وظایف انسان در برابر خدا، رسول گرامی اسلام (ص)و ائمه اطهار (ع)‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی