English

آیت الله اعرافی:

جهش تولید اولویت اصلی کشور است

امام جمعه قم گفت: جهش تولید اولویت اصلی کشور است و مجلس و دولت باید تمام همت خود را برای بهبود نسبی وضعیت معیشتی مردم به کار ببندند.

جهش تولید اولویت اصلی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس، با اشاره به شکست‌های آمریکا در طول چندسال گذشته، اظهار کرد: این شکست‌های مستمر در برابر مواضع و اقدامات مقابله‌ای ایران و گروه‌های مقاومت اسلامی آمریکا را عصبانی کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه اضافه کرد: اشغال گری، جنگ‌افروزی، غارتگری، یکجانبه گرایی، توسعه جنگ‌افزارها، عهدشکنی، حمایت از قدرت‌های استبدادی، فرهنگ مادی‌گرایی محض، تخریب فرهنگ بشری و حمایت از تروریسم از ویژگی‌های یک صدساله حکومت آمریکایی‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در عین الاسد سیلی محکمی از ما خوردند و پیچیده‌ترین سیستم‌های آن‌ها در چند سال گذشته توسط ایران ساقط‌شده است.

امام‌جمعه موقت قم گفت: آن‌ها درصحنه دریا از ما شکست خوردند و  در شورای امنیت نیز شکست خوردند و در کرونا هم مدیریت ضعیفی داشتند.

اعرافی یادآور شد: در دو ماه گذشته تبعیض نژادی نیز مانند طوفانی در آمریکا وزیدن گرفته و آشوب‌های بزرگ را ایجاد کرده است.

امام‌جمعه قم یادآور شد: تجربه نشان داده که آمدوشد روسای جمهور در آمریکا در رویکردهای کلی آن‌ها تغییر ایجاد نمی‌کند بنابراین باید خودمان را قوی کنیم.

اعرافی ادامه داد: پیشرفت‌های نظامی، فناوری، دفع فتنه داعش و بسیاری از اشکال دیگر پیشرفت ایران مرهون مدیریت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای است.

اعرافی تاکید کرد: ما می‌دانیم کسانی با نام امام از آرمان‌های امام راحل عقب نشسته‌اند و امروز تنها پرچم‌دار واقعی و یگانه امام راحل، مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه گفت: کرونا ضعف انسان را بار دیگر نمایان کرد و نشان داد که دست خدا بالاتر از تمام امور و پیش‌بینی‌های بشری است.

امام‌جمعه موقت قم تصریح کرد: در مبحث کرونا مجموعه عوامل حاکمیتی و گروه‌های جهادی و مردمی در افزایش تاب‌آوری نظام سلامت و اقتصادی نقش‌آفرینی کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز داشت: کرونا در قم تمام نشده و همچنان باید به پروتکل‌های بهداشتی تا کشف درمان قطعی این ویروس پایبند باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ حدیث، احتجاج و مناظره از امام هشتم(ع) برجای‌مانده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز داشت: سیره اجتماعی امام هشتم(ع) به نحوی بود که همیشه لبخندی بر چهره داشت و با نیازمندان همدل و هم‌نشین بودند.

اعرافی تصریح کرد: امام رضا(ع) به‌رغم تغییر تاکتیک‌ها و شرایط سیاسی هیچ‌وقت از ادعای خلافت الهی کوتاه نیامده و از موضع ظلم و ستم به مردم عقب ننشستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه