English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

آزادی ۴۲۷ زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان در شش ماهه امسال

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه ۴۲۷ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی ۱۹۴ میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

آزادی 427 زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان در شش ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام اسداله جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه ۴۲۷ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی ۱۹۴ میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد تومان مربوط به گذشت شاکی، بیش از ۵۲ میلیارد تومان مربوط به پذیرش اعسار زندانیان و بیش از ۳۸ میلیارد تومان مجموع کمک‌های خیران و تسهیلات ستاد دیه بوده است.

وی با تقدیر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان‌های پرونده‌های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به‌صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: از این ۴۲۷ نفر، ۴۰۵ زندانی مرد و ۲۲ زندانی زن بوده‌اند.

لازم به ذکر است، در جلسه این ستاد نیز پرونده ۴۹ نفر با بدهی بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان بررسی و تصمیماتی در خصوص نحوه کمک به آن‌ها اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه