English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ضرورت داشتن سواد سیاسی نوجوانان/ دانش آموزان نسبت به ارتقای سواد سیاسی خود همت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر ضرورت داشتن سواد سیاسی نوجوانان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان برای اینکه از هجمه های فرهنگی و رسانه ای دشمنان مصون بمانند باید نسبت به ارتقای سواد سیاسی خود همت کنند.

ضرورت داشتن سواد سیاسی نوجوانان/ دانش آموزان نسبت به ارتقای سواد سیاسی خود همت کنند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در بیست و دومین دوره اردوی تربیتی و تشکیلاتی طلایه داران فردا اظهار کرد: اردو فرصت ارزشمندی است که تحول شخصیتی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در آن روی دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای ساخت نیرویی انقلابی فعالیت های سخت نیاز نیست، افزود: گاهی هدایت حتی با شنیدن یک آیه قرآن نیز اتفاق می افتد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیاز است دانش آموزان در دوست یابی و شناخت دشمن تبحر داشته باشند، افزود: در برهه ای قرار داریم که بصیرت، مطالعه و پژوهش از تاریخ و خودشناسی در مقابل جنگ نرم و ترکیبی کشور را از تاریکی نجات می دهد.

وی بر ضرورت داشتن سواد سیاسی نوجوانان تاکید کرد و ادامه داد: دانش آموزان برای اینکه از هجمه های فرهنگی و رسانه ای دشمنان مصون بمانند باید نسبت به ارتقای سواد سیاسی خود همت کنند.

دبیر کل انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور نیز در این اردو بیان کرد: ما باید در میدان مدرسه، افسران جنگ نرم و سنگر فکری و فرهنگی باشیم.

حسین تاریخی اضافه کرد: انقلاب اسلامی شاهد فتنه های مختلفی بوده است و همفکری، آگاهی و این که صحنه شناس و امکان شناس باشیم بسیار مهم است.

وی افزود: اردوی آموزشی، تربیتی طلایه داران فردا یک اردوی تربیتی و تشکیلاتی، به منظور افزایش توانمندی است.

دوره تربیتی و تشکیلاتی  اردوی " طلایه داران فردا " اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با هدف ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و  معرفتی برگزار می شود.

در این دوره دانش آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌ محوری، کارگاه خلاقیت، شخصیت شناسی و اولویت بندی را سپری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه