English

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار می شود؛

«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: هفته کودک باید نقطه آغازی برای ارایه راهکار‌های مناسب برای توانمندسازی نسلی پویا باشد.

«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای آگاهی‌های نسل کودک و نوجوان از رسالت‌های دست‌اندرکاران این عرصه به‌شمارمی‌رود گفت: ویژه‌برنامه‌های روزجهانی و هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در گیلان برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ برگزارمی‌شود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به عناوین مهم‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اشاره کرد و امداد فرهنگی در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار، عضویت رایگان کودکان در مراکز فرهنگی هنری، دیدار با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و نمایش فیلم در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری را از جمله این برنامه‌ها اعلام‌کرد.
سیدجلیل میرعظیمی افزود: دیدار کودکان برگزیده با مسئولان، برگزاری مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم و سلامت و عیادت از کودکان بستری در مراکز درمانی، دیگر برنامه‌های کانون با همراهی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد استان را هم از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، معرفی شاعران و نویسندگان در قالب برنامه ادبی «دوپنجره»، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع محوری خانواده و فرزندپروری خبرداد و معرفی کودکان و نوجوانان موفق در برنامه‌های مختلف صدا و سیما را از دیگر برنامه‌ها این هفته اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه