English

معاون آموزشی دانشگاه مازندران بیان کرد؛

ضرورت قرارگیری دانشگاه مازندران بر ریل‌گذاری سند تحول بنیادین

معاون آموزشی دانشگاه مازندران بر قرارگیری دانشگاه مازندران بر ریل‌گذاری سند تحول بنیادین تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در میان مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه همصدایی خوبی رفع برخی کاستی‌های به جا مانده از گذشته در حوزه‌های آموزشی، رفاهی، پژوهشی و اجتماعی وجود دارد.

ضرورت قرارگیری دانشگاه مازندران بر ریل‌گذاری سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رحمت الله عباس‌نژاد معاون آموزشی دانشگاه مازندران در آیین تجلیل دانشگاه مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه فرهنگی با اشاره به آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری در دانشگاه مازندران، اظهار داشت: تجمع‌های روز یکشنبه 10 مهرماه محدود و کاملاً قاعده‌‌مند بوده که نشان از شعور و فرهنگ بالای اجتماعی دانشجویان ما دارد.

وی با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌های معاند از تجمع‌های دانشجویی، ادامه داد: خوشبختانه این تجمع ها با حضور مسئولان دانشگاه و ایجاد فضای گفت‌وگو با آرامش خاتمه یافت.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران با اشاره به آغاز کلاس های حضوری دانشگاه تصریح کرد: برگزاری این کلاس ها بعد از خسارات ناشی از شیوع کرونا بر فضای آموزشی ضروری بوده و بیش از هر چیزی به نفع دانشجویان است.

وی با اشاره به حضور 13 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه مازندران ابراز داشت: از این تعداد 63 درصد مرد و 37 درصد زن هستند و این نامتوازنی مبتلابه بسیاری از دانشگاه‌های کشور است که نیازمند بررسی و پژوهش جامع است.

عباس نژاد همچنین بیش از 59 درصد دانشجویان را مربوط به رشته های انسانی و تنها حدود 11 درصد را مربوط به رشته‌های فنی، مهندسی عنوان کرد و گفت: با توجه به طرح تحول بنیادین و نیاز به افزایش تحصیلکردگان رشته‌‌های مهندسی و مهارتی این موضوع نگران کننده است.

وی بر قرارگیری دانشگاه مازندران بر ریل‌گذاری سند تحول بنیادین تأکید کرد و افزود: خوشبختانه در میان مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه همصدایی خوبی رفع برخی کاستی‌های به جا مانده از گذشته در حوزه‌های آموزشی، رفاهی، پژوهشی و اجتماعی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه