English

به میزبانی پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد؛

تجلیل دانشگاه مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه فرهنگی

آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه دانشگاه مازندران با محوریت نشست خبری هیئت رئیسه با حضور رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، یحیی کامیابی معاون مالی، اداری و پشتیبانی، علی‌اکبر ایزدی‌فر معاون دانشجویی، مرتضی علویان معاون فرهنگی اجتماعی در سالن کنفرانس سازمان مرکزی پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.

تجلیل دانشگاه مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در ابتدا حسین یحیی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران به بیان علت تأخیر در برگزاری تجلیل از خبرنگاران از سوی دانشگاه مازندران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تعطیلی یک ماهه دانشگاه مازندران در مردادماه به جهت کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی انرژی در ایام تابستان، برگزاری هم‌اندیشی ویژه اساتید و کارمندان به‌طور جداگانه در مشهد مقدس در روزهای پایانی مرداد، برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران به مدت دو هفته در روزهای اولیه شهریور و برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های استان هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به میزبانی دانشگاه مازندران، همه دست به دست هم داد تا آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال استان در حوزه دانشگاه مازندران را که هر ساله در مردادماه برگزار می‌گردید به تعویق افتاده و به امروز موکول شد تا از زحمات فعالان رسانه‌ای در حوزه دانشگاه مازندران تجلیل و قدردانی به عمل آید.

در ادامه مرتضی علویان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران در پاسخ به این سؤال که فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح دانشگاه مازندران چه مسیری را طی کرده است و چه برنامه‌هایی را در دستور کار دارید؟ به ارائه مطالبی از فعالیت‌های فرهنگی در طول حضور خود از اسفندماه سال گذشته در دانشگاه مازندران پرداخت و افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورای فرهنگی دانشگاه، تاکنون دو فعالیت را دستور کار قرار داد، که یکی از این فعالیت‌ها تشکیل بنیاد مطالعات اسلامی در رابطه با هماهنگی‌های فرهنگی است که در آینده نزدیک شاهد فعالیت آن در سطح دانشگاه مازندران خواهیم بود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با توجه به جریان نهضت علویان در مازندران، مصوب شده است تا نسبت به شکل‌گیری دبیرخانه نهضت علویان در دانشگاه مازندران اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران با اشاره به برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، انتخابات کانون‌های دانشجویی در سطح دانشگاه مازندران تصریح کرد: در طول سال تحصیلی جشنواره رویش و حرکت ویژه دانشجویان را در پیش رو داریم که در سال‌های گذشته دانشجویان دانشگاه مازندران در این جشنواره‌ها حضور خوبی را از خود را نشان داده و درخشیدند.

وی از برگزاری همایش شالی و شالی‌کاری با همکاری سه دانشگاه گیلان، مازندران و گلستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: با توکل به خداوند منان و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده میزبانی جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور را در دانشگاه مازندران شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود از 16 تا 19 مهرماه نمایشگاهی برپایی غرفه‌های کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی را در سطح پردیس دانشگاه مازندران واقع در میدان نیما برپا خواهد شد که در این نمایشگاه جهاد دانشگاهی واحد مازندران نیز با برپایی غرفه‌ای جهت ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و... خود در سطح دانشگاه مازندران حضور پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه