English

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

توزیع ۴۳۰۰ کارت تکریم سالمندی در شیراز

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت:سالمندان شیرازی که شرط سنی ۶۰ سال سن به بالا را دارند، می‌توانند با ارائه مدارک لازم، کارت تکریم سالمندی دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

توزیع  ۴۳۰۰ کارت تکریم سالمندی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مصطفی مشفقیان رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: سالمندان شیرازی که بیشتر از ۶۰ سال سن دارند، می‌توانند از مزایای تخفیفی کارت تکریم استفاده کنند.

مشفقیان با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۳۰۰ کارت منزلت در بین افرادی که ثبت نام کرده و استعلام آن‌ها انجام گرفته توزیع شده است؛ گفت: شخص سالمند با ارایه این کارت در همه مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری شامل فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی، مراکز مشاوره، باغ‌های خانواده می‌توانند به صورت نیم بها از خدمات بهره ببرند؛ همچنین در باغ‌های خانواده علاوه بر شخص سالمند، خانواده وی نیز می‌توانند از نیم بها بودن ورودی استفاده کنند.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز تاکید کرد: تفاهم نامه‌ای با ۵ دستگاه شامل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و پارک سلامت روان بسته شده که خدمات ویژه قشر سالمند در شیراز و استان فارس در ابعاد گسترده تری ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه