English

معاون رئیس جمهور خبرداد؛

تحولات جدی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سازمان ملی استاندارد ایران متاسفانه پس از انقلاب اسلامی هنوز تحول خاصی را انجام نداده بود ولی در دولت جدید اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است.

تحولات جدی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اسلام پناه دوشنبه 11 مهرماه در دیدار با حجت الاسلام والمسلین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به اینکه نگاه جدیدی در سازمان ملی استاندارد حاکم شده است، اظهار کرد: در این نگاه جدید استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید و علما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد از معدود سازمان‌هایی است که زیر نظر مستقیم رئیس جمهور است، عنوان کرد: این اتفاق در بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه نیز رخ داده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه در حوزه حلال می‌توانیم جمعیت 500 میلیون نفری را پوشش دهیم، مطرح کرد: با تلاش‌های انجام شده طی یکسال گذشته توانستیم رتبه استاندارد جمهوری اسلامی در جهان را از 26 به 22 ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در 11 سازمان جهانی عضویت دائم داریم، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی آیت الله رئیسی اولویت ما استقرار استانداردهای بین المللی و ملی در کشور است.

اسلام پناه با اشاره به اینکه در واردات کالاهای اساسی نظارت کامل داریم، تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران متاسفانه پس از انقلاب اسلامی هنوز تحول خاصی را انجام نداده بود ولی در دولت جدید اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی‌های فراوانی در این عرصه وجود دارد، یادآرو شد: تلاش ما بر این است با فعالیت بیش‌تر حقوق مردم را ادا کرده و در کیفیت به تراز برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه