English

مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تامین "هگتا" خبر داد؛

طرح کرامت رضوی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی/ احداث هتل ۵ ستاره هما در اصفهان

مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تامین از اجرای طرح کرامت رضوی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

طرح کرامت رضوی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی/ احداث هتل 5 ستاره هما در اصفهان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: سازمان تامین اجتماعی طرح کرامت رضوی را برای اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد در نظر گرفته است که بعد از 2 سال وقفه بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق قطارهای مسافربری رجا و اسکان در هتل های هما به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: فاز اولیه طرح کرامت تا ۲۵ بهمن امسال ادامه دارد و امید است با افزایش ظرفیت اقامتی این طرح را گسترش دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به احداث هتل 5 ستاره هما در اصفهان اظهار داشت: مجموعه هلدینگ هگتا شامل 6 مجموعه شامل شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی، گروه هتل های هما، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مجتمع اقامتی و رفاهی آبادگران، آژانس خدمات مسافرتی تأمین و مجتمع اقامتی و رفاهی دهکده ساحلی انزلی می باشد.

مدیرعامل هلدینگ رفاه و گردشگری سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ماموریت اصلی هگتا، توسعه حوزه گردشگری و ارائه خدمات رفاهی به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و گردشگری سلامت است، افزود: در حوزه گردشگری سلامت به دلیل شیوع کرونا، سفرها محدود و اقدامات متوقف شده بود، مجموعه هگتا در حال حاضر به دنبال احیای گردشگری می باشد.

حسینی تصریح کرد: مجوز خانه خلاق گردشگری سلامت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را اخذ کردیم تا بتوانیم ایده های خوب و برنامه ریزی های دانش بنیان را حمایت کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تامین (هگتا) با اشاره به اینکه هتل های 5 ستاره هما در تهران و بندرعباس و شیراز فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: حضور در اصفهان نیز در دستور کارمان قرار داد،  قطار مسافربری رجا برترین شرکت حمل و نقل ریلی کشور می باشد که نیمی از مسافران ریلی کشور را نیز جابجا می کند.

وی با بیان اینکه مجموعه سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بزرگ ترین زنجیره اقامتی کشور است، بیان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم در حوزه گردشگری، توسعه خوبی در کشور داشته باشیم.

حسینی پیرامون طرح کرامت رضوی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس در نظر گرفته است و بعد از 2 سال وقفه از طریق قطارهای مسافربری رجا و اسکان در هتل های هما به مشهد مقدس اعزام می شوند، بیش از 6 هزار نفر شب اقامت را فراهم کرده ایم و این طرح ادامه دارد.

احداث هتل 5 ستاره هما در اصفهان

وی در پاسخ به سوال خبرنگارموج مبنی بر وضعیت هتل همای اصفهان توضیح داد: ساخت مجموعه هتل‌های هما در اصفهان با مشکلاتی مواجه بوده اما با مدیریت شهری جدید اصفهان و تعامل با میراث فرهنگی اصفهان بسیاری از موانع برطرف شده و امیدوار هستیم بتوانیم تا پایان سال آغاز پروژه را در اراضی صفه شروع کنیم.

مدیرعامل هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین "هگتا" سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه هتل های هما جزو برند هتل های 5 ستاره کشور هستند، تصریح کرد: برای احداث هتل در اصفهان زیرساخت و احداث هتل های 5 ستاره و با کیفیت مدنظرمان است.

وی در ارتباط با گردشگری سلامت بیان کرد: به دنبال راه اندازی یک اپلیکیشن برای درمان و گردشگری در حوزه گردشگری سلامت در دستورکارمان قرار دارد که در آن هتلینگ برای بیمار، همراه و همچنین گردشگری در نظر گرفته ایم.

گروه هتل های هما جزو برند هتل های 5 ستاره کشور هستند

در ادامه رئیس گروه هتل های هما نیز در این نشست با بیان اینکه هتل های هما، 5 ستاره هستند، افزود: بزرگ ترین هتل هما در شیراز با 238 تخت و کوچک ترین هتل هما نیز در مشهد با 130 اتاق می باشد.

عباس شیریان تصریح کرد: در رنکینگ هتل های 5 ستاره کشور، هتل های هما با 60 درصد اشغال جزو بهترین ها در کشور بودیم، در دوران کرونا که درصد اشغال هتل ها 8 درصد بود هتل های هما بالای 25 درصد بود، در نیمه اول سال جاری درصد اشغال هتل های هما بالای 70 درصد بود که  کارنامه موفقی محسوب می شود.

شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی 54 هتل در کشور دارد

علی کاظمی، رئیس شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در این نشست با بیان اینکه این شرکت بیش از نیم قرن تجربه دارد، اظهار داشت:  در 26 استان کشور بالغ بر 54 هتل و بیش از 20 ملک با کاربری گردشگری داریم.

وی با اشاره اینکه گستردگی جغرافیایی شرکت ایرانگردی و جهانگردی زبانزد است، تصریح کرد: هتل های این مجموعه در بهترین مکان شهرهای کشور قرار دارند.

رئیس شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی خاطرنشان کرد: هتل های این مجموعه عمدتا 3 ستاره هستند و درصد اشغال آنها بالای 70 درصد است، استفاده از ظرفیت اصفهان در دستور کارمان قرار دارد، تمرکزمان ابتدا بر روی گردشگری داخلی سپس خارجی است.

نشست خبری هگتا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه