English

ساخت و نصب نخستین نشان شهر قم در مبادی ورودی به شهر

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ساخت و نصب نخستین نشان شهر قم خبر داد و گفت: این نشان با هزینه دو میلیارد ریالی احداث‌شده است.

ساخت و نصب نخستین نشان شهر قم در مبادی ورودی به شهر

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگویی با تأکید بر اجرا و ساخت المان‌های با هویت در شهر قم اظهار داشت: یکی از کارهایی که برای نخستین بار در منطقه سه انجام شد، اجرا و ساخت نشان شهر قم بود.

وی نصب نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر توسط شهرداری منطقه سه احداث و نصب شد که هزینه‌ای برابر دو میلیارد ریال داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: با توجه به حجم مسافری که به‌صورت سالانه وارد شهر قم می‌شود، باید به نصب نشان شهر قم و سایر المان‌های مرتبط با هویت شهر توجه بیشتری شده و در زیباسازی شهر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی قرار گرفتن شهر قم را در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان یادآور شد و گفت: شهر قم با توجه به وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، نیاز به جذب توریست و مسافر نداشته و تنها باید برای ماندگاری مسافر در شهر برنامه‌ریزی کنیم.

روحانی وزیری در پایان اضافه کرد: جهت ارائه امکانات مناسب به مسافران و زائران، دو بوستان لاله نسیم و بنیادی نیز امسال بااعتباری بالغ‌بر۱۰ میلیارد ریال بهسازی شده و در اختیار مسافران و شهروندان قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه