English

تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید گامی به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از راهکارهای پیمودن مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با حماسه های دوران دفاع مقدس است.

تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید گامی به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست مجازی با فرماندهان پایگاه ها گفت: دفاع مقدس برگرفته بود از واقعه عاشورا و حماسه امام حسین(ع) که می تواند به خوبی  منبع الهام بخش نسل آینده باشد.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره‌ کردند، هدف از جان فشانی ها و انجام دفاع مقدس تشکیل تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است‌.

زارع کمالی گفت: یکی از راهکارهای پیمودن مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با حماسه های دوران دفاع مقدس است.

وی عزت و عظمت امروز کشور را محصول دفاع مقدس دانست و افزود: صبر خانواده شهدا و بصیرت مردم، دفاع مقدس را شکل داد و هر زمان که با الگو گیری از دفاع مقدس پا به میدان گذاشتیم پیروز شدیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمن الگوها را نشانه گرفته و با برنامه‌ریزی در برخی مواقع موفق شده است، آنچه که ما باید توجه کنیم این است که اگر دفاع مقدس را گرامی می داریم یعنی شناخت شهدا چراکه شهدا دشمن شناسی و شناخت نقشه دشمنان و حضور به موقع در میدان های مقابله با دشمن را به خوبی انجام می دادند.

زارع کمالی تصریح کرد: امروز مهمترین وظیفه ما حضور به موقع در میدان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و جنگ رسانه ای و جنگ نفوذ دشمن است تا بتوانیم کارنامه قابل قبولی از دفاع در جنگ نرم امروز هم مانند دفاع مقدس ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه