English

محمود امانی‌بنی خبر داد؛

جابجایی هوایی بیش از ۱۱۰ هزار زائر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۱۰ هزار زائر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد پذیرش شدند.

جابجایی هوایی بیش از ۱۱۰ هزار زائر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۱۰ هزار زائر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد پذیرش شدند.

امانی‌بنی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در مجموعه ۸۱۵ پرواز داخلی و خارجی از اول مهرماه تا پنجم مهرماه مصادف با شهادت  امام رضا(ع) به فرودگاه مشهد انجام شده و در این مدت ۱۱۰ هزار ۹۲۳ مسافر نیز پذیرش شده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی متذکر شد: در این  مدت ۳۳۰ پرواز ورودی داخلی به فرودگاه مشهد انجام شده و تعداد ۴۵هزار و ۵۴۰ مسافر به مشهد وارد شده‌اند و از روز سه شنبه مصادف با شهادت امام رضا(ع)  تا روز جمعه ۸ مهرماه علاوه بر پروازهای برنامه‌ای تعداد ۵۲ پرواز فوق‌العاده به سایر شهرهای کشور برقرار می‌شود.

امانی‌بنی در خاتمه سخنان خود متذکر شد و گفت: بیشترین پروازها از مشهد به شهرهای تهران، اصفهان، بوشهر، اراک، آبادان، قشم، تبریز و  زنجان انجام شده است و همچنین پروازهای نجف- مشهد همچون گذشته در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه