English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان:

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در حال برگزاری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از برگزاری رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان خبر داد.

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها»  در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار در حال برگزاری است.

 اهرابی افزود: سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل نوجوانان و جوانان و تامین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید از اهداف این رویداد است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار گیلان سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان در شور عاطفه‌ها کمک کردند گفت: تا کنون خیران بیش از ۵ میلیارد تومان کمک کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان در خصوص روش‌های مشارکت مردم نوعدوست گفت: پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های نیکوکار دایر شده است.

اهرابی از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد امام و ۲۳۵ مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و افزود: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۱۲* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 وی گفت: گیلان بیش از ۱۸ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه