English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد بیان کرد؛

ورود بیش از ۴ میلیون زائر به مشهد مقدس

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در خصوص آمار ورودی زائران به مشهد، تا پایان شب گذشته، ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر وارد مشهد شده‌اند.

ورود بیش از ۴ میلیون زائر به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، در سخنانی اعلام کرد: در خصوص آمار ورودی زائر ان به مشهد، تا پایان شب گذشته، ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر وارد مشهد شده‌اند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این سخنان تصریح کرد: تاکنون ظرفیت مراکز اسکان رسمی، موقت و اضطرارای در مشهد تا ۶۴درصد تکمیل شده است و همچنین ظرفیت مراکز اقامت رسمی ۹۰درصد تکمیل شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۸۷ درصد زائران از طریق جاده وارد مشهد شده‌اند و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده است. تقاضای ما از زائران خارج از استان این است که قبل از آغاز سفر بلیط بازگشت خود را از همان شرکت اتوبوسرانی که با آن به مشهد سفر می‌کنند نیز تهیه کنند تا برای بازگشت با مشکلی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ برای پاسخگویی به زائران به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه اسکان نیز است و با توجه به گستردگی حضور زائران در مشهد تقاضا داریم، زائران قبل از سفر به مشهد در بحث اسکان خود را نیز تعیین تکلیف کنند تا هنگام ورود به مشهد مشکلی برایشان به وجود نیاید.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تمهیدات مختلف در حوزه حمل‌ونقل پیش‌بینی شده است و در راستای تسهیل بازگشت زائران نیز وزارت راه و شهرسازی متعهد شده تا ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس بفرستد، همچنین در این خصوص چهار رام قطار اضافه شده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در خاتمه اظهار کرد: در بحث ناوگان هوایی هم افزایش ناوگان داشته‌ایم، اما کل زائرانی که از طریق هوایی به مشهد سفر کرده‌اند، ۲درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه