English

مراسم عزاداری امام رضا(ع) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آیین سالروز شهادت امام رضا (ع) در مسجد جامع شهر کرمانشاه خبر داد.

 مراسم عزاداری امام رضا(ع) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آیین عزاداری شهادت امام رضا (ع) در مسجد جامع کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: این آیین ساعت ۱۱ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این آیین معنوی حجت الاسلام حمزه محمدی سخنرانی می‌کند و آقایان جانجانی و ملک‌زاده نیز به نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

وی همچنین گفت: خادمیاران رضوی نیز در مقابل مسجد جامع اقدام به برپایی غرفه هایی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و خدماتی می کنند و خدماتی را در این بخش‌ها به مردم کرمانشاه ارائه خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از همه اقشار مختلف مردم کرمانشاه برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت کرد و گفت: مردم مومن، شهیدپرور و ولایت مدار کرمانشاه در همه آیین های معنوی و مملی و مذهبی حضور فعالی دارند و فردا نیز در سالروز شهادت امام رئوف و مهربان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) حضور باشکوهی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که روز یکشنبه نیز در مسجد جامع شهر کرمانشاه آیین سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسین مجتبی (ع) نیز با شکوه خاصی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه