English

با حضور مسوولین ارشد استانی در شیراز انجام شد؛

آغاز فصل علم آموزی ۹۴۰ هزار دانش آموز استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به فرایند تربیت تاکید کرد: همه ی دستگاه ها و مخصوصا نهاد خانواده در این فرایند نقش محوری دارند که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش، نتایج مطلوبی در این مهم حاصل خواهد شد.

آغاز فصل علم آموزی ۹۴۰ هزار دانش آموز استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و هفته ی دفاع مقدس مدارس استان فارس در دبیرستان شبانه روزی حضرت معصومه (س) عشایری گفت: امسال بیش از ۶۲ هزار معلم در بیش از چهل و دو هزار کلاس درس و نزدیک به ۹ هزار واحد آموزشی فارس کار تعلیم وتربیت به دانش آموزان استان را آغاز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بیش از ۹۴۰ هزار دانش آموز در سراسر استان وارد مدارس خواهند شد و تمامی تمهیدات بازگشایی حضوری مدارس استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آسیب های ایجاد شده آموزشی از فراگیری بیماری کرونا در دوسال گذشته گفت: با رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی این بیماری کنترل شد که امروز دانش آموزان می توانند در کنار همکلاسی های خود در کلاس ها حاضر شوند.

عسکری  با اشاره سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخاب شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برای ما راهی ترسیم شد که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش فارس گفت: ضمن توجه به اجرایی شدن سندتحول بنیادین، از ظرفیت های برون سازمانی استفاده شد و همچنین امسال فرایند بالغ بر ۶۸ درصد فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال دراستان با موفقیت انجام گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: امسال فارس میزبانی اجلاسیه سراسری نماز کشور انتخاب شده که باید برای آن به صورت ویژه برنامه ریزی کرد.

عسکری با اشاره به فرایند تربیت تاکید کرد: همه ی دستگاه ها و مخصوصا نهاد خانواده در این فرایند نقش محوری دارند که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش، نتایج مطلوبی در این مهم حاصل خواهد شد.

همچنین دراین مراسم از دکتر محمد علیخانی از دانش آموزان سالهای قبل مدارس عشایری  به عنوان چهره علمی و همچنین جانباز ۷۰ درصد فرهنگی محمد جعفری از معلمین جامعه عشایری تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از سردار رهام بخش حبیبی ، فرمانده انتظامی استان فارس به نمایندگی از همه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی به جهت برقراری امنیت و آرامش دراستان با اهدای گل توسط یک تن از دانش آموزان تقدیر شد.

لازم بذکر است: همزمان با این مراسم آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی درتمامی مدارس سراسر استان فارس در دوم مهرماه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه