English

عبدالله ارجائی:

اصلی‌ترین حوزه‌ ماموریتی مدیریت شهری خدمات و حمل‌ونقل عمومی است

شهردار مشهد مقدس بیان کرد: اصلی‌ترین حوزه‌های ماموریتی مدیریت شهری خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی است و در حمل‌ونقل عمومی، امیدواریم بتوانیم ظرفیت خطوط اتوبوس منتهی به حرم‌مطهر را افزایش دهیم.

اصلی‌ترین حوزه‌ ماموریتی مدیریت شهری خدمات و حمل‌ونقل عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجائی شهردار مشهد مقدس اظهار کرد: اصلی‌ترین حوزه‌های ماموریتی مدیریت شهری خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی است و در حمل‌ونقل عمومی، امیدواریم بتوانیم ظرفیت خطوط اتوبوس منتهی به حرم‌مطهر به‌ویژه خطوط «بی‌آرتی» را افزایش دهیم تا سرفاصله آن به کمتر از دو دقیقه برسد.

ارجائی این سخنان را در حاشیه بازدید از اماکن سرویس‌دهی و خدمات‌دهی برای دهه پایانی صفر اظهار کرد و ادامه داد: با همراهی خوبی که اعضای شورای شهر داشتند، در روز‌های شهادت و رحلتی که در دهه پایانی ماه صفر داریم، به صورت رایگان خدمات‌دهی خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: در خط یک و دو مترو سرفاصله‌ها را کاهش می‌دهیم و امیدواریم آن را به کمتر از هفت دقیقه برسانیم، در حوزه تاکسی نیز نظارت‌ها را افزایش داده‌ایم و کنترل هوشمند و نامحسوس نیز در مسیر‌های منتهی به حرم‌مطهر نیز خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین سرویس‌دهی در اتوبوس و مترو تا زمانی که مسافر باشد، حتی به صورت ۲۴ ساعته ادامه خواهد داشت و بیش از ۶ هزار پاکبان در این ایام خدمت رسانی داشته اند و این پاکبان‌ها بهصورت سه شیفت و شبانه‌روزی در خدمت مردم خواهند بود و هدف‌گذاری ما جمع‌آوری روزانه سه هزار تن زباله است که یک رکورد محسوب می‌شود و امیدواریم عزیزان خدمات را به خوبی ارائه دهند.

شهردار مشهد مقدس متذکر شد: در حوزه حمل‌ونقل برون شهری دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی هستند و اگر خدای نکرده شرکت‌ها بخواهند فضایی که در اربعین برای مردم ایجاد کرده بودند را دوباره ایجاد کنند مسلما با ناوگان اتوبوس درون شهری به کمک خواهیم رفت و حتی در برخی از مسیر‌های کوتاه مبلغ سرویس‌دهی رایگان شده است.

ارجائی در خاتمه گفت: در حوزه اسکان اضطراری ۷۰ هزار شب نفر را اسکان شهرداری فراهم کرده و با کمک هلال احمر و سپاه امادگی داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار نفر افزایش دهیم همچنین اکثر پارک‌ها، کمپ‌ها، فرهنگسراها، فضا‌های اداری شهرداری و... در اختیار زائرین قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه