English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

حجاب یکی از مباحث فکری جامعه اسلامی است

امام جمعه بندرعباس گفت: ضرورت حجاب یکی از مباحث فکری جامعه اسلامی است.

حجاب یکی از مباحث فکری جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: حجاب و رعایت آن نشات گرفته از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است و بنیان خانواده را محکم می‌کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در جامعه عنوان کرد: هتک حرمت به مکان‌های مذهبی، آزار و اذیت و کشتن انسان‌های بی گناه مورد پسند جامعه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب اسلامی اظهاداشت: رفتار‌ های هنجارشکنانه اغتشاشگران در جامعه آنقدر بی‌اهمیت بود که رهبر معظم انقلاب در سخنانشان به آن اشاره‌ای نداشتند.

وی گفت: امروز پلیس و نیرو‌های انتظامی مظلوم هستند، اما دشمنان این را بدانند نظام اسلامی مقتدرتر از آن است که چند نفر اوباش در مقابل آن بایستند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و افزود: ایشان با سخنرانی عالمانه، نقد بر مسائل امروز دنیا و نظام استکبار جهانی توطئه‌های دشمنانی را که ادعای حقوق بشری داشتند بر ملا کرد.

وی در ادامه گفت:پرونده آمریکائیان و رضا پهلوی و خاندانش سیاه‌تر ازآن است حرفی از حقوق بشر بزنند.

بیشتر بخوانید:

ناو شهید سلیمانی رعب و وحشت در دل دشمنان انداخت

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دفاع مقدس ما یک گنجینه تمام ناشدنی است و امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی به خاطر دفاع مقدس است.

امام جمعه بندرعباس گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان امروز وظیفه همه ماست تا جهاد تبیین و جهاد دفاع مقدس را درست روایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه