English

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران:

مرحله کتاب‌خانه‌ای جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران و رابط جشنواره قصه‌گویی مازندران از برگزاری مرحله کتاب‌خانه‌ای بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.

مرحله کتاب‌خانه‌ای جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ربابه هاشمی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه مرحله کتابخانه‌ای بیست و چهارمین دوره جشنوراه قصه‌گویی در مراکز فرهنگی هنری این کانون در حال برگزاری‌ است، اظهار داشت: پس از انتشار فراخوان جشنواره و برنامه‌ریزی برای اجرای مرحله کتاب‌خانه‌ای در شهرستان‌ها، مراکز فرهنگی هنری استان در اواخر شهریور ماه در قالب دورهمی‌های قصه‌گویی اقدام به اجرای این برنامه کردند.

وی ادامه داد: در این مرحله، قصه‌گویان گروه‌های سنی دختران و پسران، زنان و مردان، پدر بزرگ‎ها و مادر بزرگ‌ها در بخش‌های ملی، آیینی سنتی و زبان اشاره به رقابت می‌پردازند.

رابط جشنواره قصه‌گویی مازندران افزود: برگزیدگان این مرحله به بخش استانی که قرار است اواخر مهرماه در ساری برگزار شود، معرفی خواهند شد.

وی گفت: برگزیدگان مرحله استانی نیز پس از رقابت با دیگر قصه‌گویان و انتخاب هیأت داوران به دبیرخانه جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

گفتننی است؛ بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه