English

محمود امانی:

جابه‌جایی مسافر در فرودگاه مشهد ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: جابه‌جایی مسافر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، مرداد امسال ۹۰ درصد افزایش داشته است.

جابه‌جایی مسافر در فرودگاه مشهد ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: جابه‌جایی مسافر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، مرداد امسال ۹۰ درصد افزایش داشته است.

امانی در ادامه گفت: نسبت این افزایش جابجایی مسافر در مرداد امسال ۶۷۱ هزار و ۳۲۴ مسافر در این فرودگاه پذیرش و اعزام شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۵۲ هزار و ۴۷۰ نفر بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی همچنین متذکر شد: این تعداد مسافر در مرداد امسال را پنج هزار و ۸۸ پرواز جا به جا کردند که تعداد پرواز نیز ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی یادآور شد: همچنین ۱۴۴ هزار و ۳۳۵ مسافر مرداد امسال در فرودگاه مشهد ، مسافر پرواز‌های خارجی بودند که توسط هزار و ۴۴ پرواز به مقاصد بین المللی جا به جا شدند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد دارد.

امانی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و افزود: فرودگاه مشهد در این بازه زمانی پس از فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین میزان جا به جایی مسافر را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه