English

فرمانده سپاه چالوس خبر داد؛

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس چالوس

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: 90 عنوان با بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس چالوس برگزار می شود.

برگزاری بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عابدین داغمه‌چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس و رزمایش سراسری دیدار با خانواده شهدا با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی و ایثار است، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت های شهدا، رزمندگان و خانواده های محترمشان هستیم.

وی ادامه داد: برای امنیت مردم و انقلاب اسلامی، بیش از 230 هزار شهید به جبهه های دفاع مقدس رفتند و فداکاری و جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: در هفته دفاع مقدس رشادت ها، ایثارگری ها و نقش رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های آنها را یادآوری می کنیم.

وی با بیان اینکه گل سر سبد برنامه های ما «طرح رزمایش سپاس و تکریم» است، عنوان داشت: در این طرح با 245 خانواده معزز شهید شهرستان چالوس دیدار خواهیم کرد و همچنین مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و برای حل آن با هماهنگی مسئولان اجرایی اقدام می شود.

سرهنگ داغمه‌چی با اشاره به اینکه نصب پرچم بر سر درب منزل خانواده شهدا را خواهیم داشت، عنوان داشت: در طول هفته دفاع مقدس، هر روز یک حوزه مقاومت بسیج سطح شهرستان چالوس برنامه اجتماع بزرگ بسیجیان با رویکرد جهاد تبیین را برگزار می کند و همچنین راویان دفاع مقدس به مدارس چالوس اعزام می شوند و در آنجا به تبیین رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس خواهند پرداخت. 

وی با بیان اینکه 90 عنوان بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس چالوس برگزار می شود، افزود: غبار روبی گلزار شهدا، توزیع هزار بسته کمک معیشتی، نشست های روشنگری، طرح محله مهدوی، همایش آبروی محله با محوریت شهید مدافع حرم شهید «حسین بواس»، برپایی میز خدمت، مسابقات ورزشی، همایش رزمندگان و ایثارگران، دیدار و تجلیل از مدافعان سلامت، اردوی جهادی خدمات رسانی و محرومیت زدایی، برگزاری مراسم راهیان نور با حضور سخنوران و مداحان بر سر قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان چالوس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه