English

افزایش صددرصدی لباس های پاییزه و زمستانی در راه است

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان استان کرمانشاه گفت: لباس زمستانی و پاییزه در تولیدات جدید حدود صد درصد افزایش قیمت را شامل خواهند شد.

افزایش صددرصدی لباس های پاییزه و زمستانی در راه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین بیات، رئیس اتحادیه پوشاک فروشان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ابراز داشت: پیش بینی می‌شود که افزایش قیمت لباس زمستانی و پاییزه در سال جاری بازه ای حدود پنجاه تا صد درصدی را طی کرده و یا حدود دو برابر افزایش قیمت پیدا کند.

بیات در ادامه خاطر نشان کرد: تولیدات لباس زمستانی و پاییزه از اواسط مرداد ماه در هر سال شروع می شود و تا اوایل مهر ماه ادامه پیدا خواهد کرد؛ در سال جاری نیز تولیدات لباس به همین روند ادامه خواهد یافت؛ هرچند همین حالا هم تعداد زیادی لباس های زمستانی در بسیاری از فروشگاه ها یافت می شود که ممکن است تولید امسال نیز نباشند.

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان با ذکر علت افزایش قیمت برای لباس ها در هر فصل گفت: علت موضوع افزایش قیمت های پی در پی می تواند نرخ دلار و نوسانات آن در پی نبودن تولید کننده پارچه در ایران نیز باشد؛ اکثر تولید کنندگان مجبور به واردات پارچه از کشور های دیگر علل خصوص کشور های همسایه می باشند؛ لذا تغییرات قیمتی با توجه به نبود منبع پارچه داخلی امری طبیعی است که با تغییرات فصلی و نوسانات قیمت دلار تغییر می کند.

وی افزود: بجز مورد واردات پارچه یک امر مهم و دخیل در این شرایط افزایش دستمزد تولید کنندگان می باشد که البته مورد کوچکی اما مهم در قیمت لباس به شمار می رود؛ امروز دست مزد دوزندگان لباس نیز دچار افزایش قیمتی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه