English

بیش از ۶۳ درصد جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۱۴ مرکز درمانی با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند و ۳۲ دفتر پیشخوان هم به نمایندگی از بیمه سلامت کارهای عقد قرارداد، تمدید و ثبت نام را انجام می دهند.

بیش از ۶۳ درصد جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست بیمه سلامت کرمانشاه ابراز داشت: در همه شهرستان های استان به جز گیلانغرب، قصرشیرین، دالاهو و روانسر، شعب بیمه سلامت حضور دارند و در شهرستان هایی هم که شعبه نداریم، دفاتر پیشخوان این وظیفه را بر عهده دارند.

تحویلیان تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان کرمانشاه را یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر معادل ۶۳.۵ درصد از جمعیت استان اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۱۴ مرکز درمانی با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند و ۳۲ دفتر پیشخوان هم به نمایندگی از بیمه سلامت کارهای عقد قرارداد، تمدید و ثبت نام را انجام می دهند.

تحویلیان صدور نسخه الکترونیک را برای دریافت خدمات بیمه سلامت ضروری دانست و گفت: امروز ۱۰۰ درصد نسخه های پزشکی به صورت الکترونیک صادر می‌شود و نسخه هایی که دستی باشند مشمول دریافت خدمات نخواهند شد لذا بیمه شدگان برای دریافت خدمات از بیمه سلامت نباید تقاضای نسخه دستی کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تلفن گویای ۱۶۶۶ به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته در خدمت مردم است تا هرگونه سوال و ابهام خود را بپرسند، افزود: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی هم از آخرین وضعیت بیمه خود مطلع شوند و حتما بعد از دریافت پیامک به پزشک خانواده خود مراجعه کنند تا معاینه اولیه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه