English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

۱۱ شهرستان در وضعیت آبی و دیگر شهرستان ها از جمله شیراز در وضعیت زرد کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس گفت: هم اکنون دو شهرستان سرچهان و اوز در استان فارس، در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ۱۱ شهرستان آباده، اقلید، بوانات، مرودشت، بیضاء، ارسنجان، بختگان، فسا، فراشبند، لامرد و مهر در وضعیت آبی و دیگر شهرستان ها از جمله شیراز، وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی با اعلام اینکه هم اکنون حدود ۲۵۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند که از این تعداد ۴۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند، گفت: وضعیت موجود ضرورت پایبندی یکایک ما نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی را یادآور می شود و همچنان استفاده از ماسک به ویژه در مکان های عمومی و سربسته را باید جدی بگیریم.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس نزدیک شدن فصل سرما را دیگر ضرورت رعایت موازین بهداشتی در جامعه برشمرد و از خانواده ها خواست تا به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای، برنامه واکسیناسیون خود را تکمیل کرده و ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

حسینی همچنین با اشاره به فصل بازگشایی مدارس، بر ضرورت واکسیناسیون کودکان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش شهرهای آبی در نقشه استان فارس را نیازمند همکاری و مشارکت تمامی افراد جامعه نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دریافت به موقع واکسن عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی