English

فرماندار همدان:

مرجع اعلام ساعت شروع به کار مدارس و ادارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان است

فرماندار همدان با اشاره به تغیر ساعات کار اداری گفت: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و ضرورت عدم تداخل کار ادارات با مراکز آموزشی (مدارس) مرجع اعلام ساعت شروع به کار مدارس و ادارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان است و لذا هر گونه اظهار نظر توسط فرد یا کارگروهی خاص وجاهت قانونی ندارد.

 مرجع اعلام ساعت شروع به کار مدارس و ادارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی محمدی فرماندار همدان با اشاره به تغیر ساعات کار اداری گفت: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و ضرورت عدم تداخل کار ادارات با مراکز آموزشی (مدارس) مرجع اعلام ساعت شروع به کار مدارس و ادارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان است و لذا هر گونه اظهار نظر توسط فرد یا کارگروهی خاص وجاهت قانونی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که به همین منظور تشکیل شد پیشنهادات مختلف از سوی مدیران مرتبط ارائه شده است و به صورت رسمی روز یکشنبه آینده ساعت کار ادارات در مهر ماه مشخص و اعلام می شود.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که عدم تداخل کار ادارات با مراکز آموزشی (مدارس) برطرف شود اظهار داشت: تغییر ساعت برای شروع به کار ادارات همدان به مدت ۲ هفته خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شروع به کار ادارات دیرتر از فعالیت مدارس خواهد بود و ۳۰ دقیقه اختلاف وجود دارد و ادارات ۳۰ دقیقه دیرتر شروع به فعالیت می کنند.​

 فرماندار همدان گفت: مرجع اعلام ساعت شروع به کار مدارس و ادارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان است و تاکنون هرگونه اطلاع رسانی و اظهار نظر در این ارتباط بر اساس شنیده ها عنوان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه